  • Data: 2010-05-12 23:55:10
    Temat: Re: Niewinna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaPi" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości news:

    > Nie dostrzegasz braku logiki w tym co napisales.

    Nie, to Ty nie rozumiesz tego co czytasz.

    > Skoro CALOSC ma isc na drogi to o jakiej RESZCIE na pensje piszesz ?

    Tej samej reszcie której nigdy na drogi nie będzie przeznaczona.
    Więc wolę, żeby jak ma nie starczać, to nie starczało na pensje darmozjadów.

    > To kto wtedy bedzie zajmowal sie wydawaniem tych pieniedzy ?

    Tych brakujących?
    Jest to mi dokładnie obojętne. ;-)

    > Cytat - "pierwsza dieta i pensja wyplacona od razu po naprawieniu
    > ostatniego uszkodzonego km drog". To Twoje slowa.

    I naprawdę ich nie zrozumiałeś?
    Przekaz jest prosty - skoro drogowcy nic nie robią, bo kasy mało, to niech
    jej nie podbierają.

    > Na naprawe i doprowadzenie do zalozonych prawem standardow drog (czyli np.
    > na likwidacje zbyt czesto wystepujacych skrzyzowan na drogach krajowych
    > czy zjazdow do posesji jakich tam byc nie powinno) trzeba byloby wydac
    > GIGANTYCZNE srodki.
    > Na pewno wieksze niz caly budzet Polski.

    Jak się przepierdzielało kapuchę na to przez dziesiąt lat to mówi się
    trudno.

    > Jak to policzyles ?

    Chcesz wiedzieć zy będzie to 80 czy 90?
    Bo mi to jest dokładnie obojętne.

    > To sa smieszne pieniadze.

    To ich nie brać !!!!

    Zalozmy ze utrzymanie posla kosztuje
    > miesiecznie 20 kzl (a kosztuje blizej 15 kzl ale niech bedzie 20 dla
    > rownego rachunku).

    Plus utrzymanie bandy asystentów, dietki na paliwo i inne takie.
    Wyjdzie kilka razy więcej.

    > 20 kzl razy 460 razy 12 daje 110 400 000. Czyli okolo 110 milionow
    > zlotych.

    No i niech ich nie dostają, nie będę miał pretensji że tylko na nich
    wystarcza.

    > Ale to nie kwestia rzadzacych ile zamoznosci naszego kraju.

    Ciekawe, że jakoś na południe czy na zachód od nas wcale nie ma takiego
    przełożenia i nigdy nie było.
    Pomyśl o Chorwacji czy Czechach.

    > Polski po prostu nie stac na doprowadzenie w krotkim czasie wszystkich
    > drog do stanu o jakim piszesz.

    Na bandę darmozjadów która będzie brała pensje za nic tym bardziej nie.

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisales.
    > Jak masz skierowanie na konsultacje, a pieniadze NFZtu pozwalaja na to
    > zeby odbyla sie ona za rok to przez ten rok zaden posel czy minister nie
    > maja dostac pieniedzy.
    > Tak ?

    Dokładnie.
    Nie wiedzą co zrobić?
    To wypieprzyć z ustaw składki zdrowotne, za które nic nie ma.

    > Co do sluzby zdrowia to zgoda.

    I nie tylko.
    Czego byś się tknął, wychodziłoby na to samo.

    >Tylko co z tego ze zgoda, skoro nikt nie wprowadzi takiego systemu.

    Domyślam się, nie jestem taki naiwny.
    Mówię o tym jak być powinno, a nie jak będzie.

    > Co do drog to brak zgody.

    Kto Czechom czy Słowakom dopłacał?