  • Data: 2010-05-13 12:33:19
    Temat: Re: Niewinna
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 May 2010 16:31:55 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Bo przez lata rządzący dróg nie remontowali, albo robili to byle jak
    > (ale już pensje brali w pełnej wysokości) więc mróz te nędzne resztki
    > asfaltu porozsadzał.
    Nie tylko.
    Niedaleko ode mnie pewien fragment DK - ladnie wyremontowanej, zakret
    przed przejazdem kolejowym, po wewnetrznej stronie zbiera sie woda. Do
    rowu odwadniajacego jakies 30cm przekopania sie - ale w czasie remontu na
    to nikt nie wpadl. Jakos nowa nawierzchnia przezyla te zime, ciekawe czy
    przezyje kolejna. Kopania na 5min za moze 30zl, jak bedzie dziura, to jej
    naprawienie bedzie kosztowal kilkaset/kilka tysiecy i jakosc tego remontu
    bedzie zadna.

    > Niech powiedzą ile potrzeba, wezmą kredyt, zrobią to raz a porządnie i
    Eee malo to panstwo zadluzone? Kolejne kredyty chcesz, zeby bralo? Moze
    po prostu nas nie stac na taki poziom zycia jak w Holandii i trzeba zyc z
    tym co mamy?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski