eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawaRe: Nieudana naprawa
  • Data: 2017-06-27 17:38:05
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba g...@g...com ...
    >
    >>>>>>> Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
    >>>>>>> wysokiego cisnienia.
    >>>>>>
    >>>>>> To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
    >>>>>> problemem?
    >>>>>>
    >>>>> Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
    >>>>> To nie to.
    >>>>>
    >>>> Może wężyk z baku jest niedrożny?
    >>>>
    >>> Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
    >>> Filtr paliwa tez wymieniony.
    >>> Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
    >>> Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
    >>
    >> Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
    >> (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
    >> jest w stanie podać tylko 500mA?
    >>
    > W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
    > i nie otweira.

    Kumaty elektryk/elektronik powinien potrafić to sprawdzić bez
    zamieniania ECU. Specyfikacja sygnałów elektrycznych sterowania pompy
    raczej nie jest jakąś tajną informacją i pewnie można ją gdzieś znaleźć,
    lub wyciągnąć od producenta. Sprawdzić potem miernikiem lub oscyloskopem
    co się tam na wejściu przy uruchamianiu pojawia pojawia i wszystko się
    wyjaśni.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: