eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawaRe: Nieudana naprawa
  • Data: 2017-06-27 18:33:33
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
    >>>> Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
    >>>> Filtr paliwa tez wymieniony.
    >>>> Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do
    >>>> pompy.
    >>>> Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
    >>
    >>> Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
    >>> (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a
    >>> ECU
    >>> jest w stanie podać tylko 500mA?
    >>
    >> W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on
    >> daje 3V
    >> i nie otweira.

    >Kumaty elektryk/elektronik powinien potrafić to sprawdzić bez
    >zamieniania ECU. Specyfikacja sygnałów elektrycznych sterowania pompy
    >raczej nie jest jakąś tajną informacją i pewnie można ją gdzieś
    >znaleźć,

    Niekoniecznie tak latwo, jak Ci sie wydaje.
    A problem moze byc w calkiem innym miejscu - czujnik uszkodzony, i
    komputer mysli ze za duze cisnienie, albo wejscie w komputerze
    uszkodzone, albo jakis kabelek masy urwany ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: