eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?Re: Nieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?
    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?
    Date: Tue, 31 Mar 2009 08:46:06 +0200

    Michaczu wrote:
    > A apropo gwarancji, to z tego co pamiętam to przynajmniej w gwarancji
    > Suzuki jest zapis ze klosz nie podlega wymianie... ale to tak tylko mi
    > świta coś, to może być totalna bzdura:)

    Suzuki Jaskłowski stwierdził, że jak przyjadę z taką lampą albo zostawię im do
    odtworzenia problemu,
    to załatwią to na gwarancji. Lampa jest bardzo droga, więc będzie z tym zachodu
    (wizyty
    rzeczoznawców itp) ale jeśli paruje/podchodzi wodą, to jest do wymiany.

    Wyleję jeszcze swoje żale, bo nieco mnie zaskoczyła jakość materiałów Suzuki. Jak coś
    źle/nie znam
    się to poprawcie.

    - po zimie wydech z nierdzewki zaczął lekko rdzewieć
    - osłona dolna wydechu i obejma kolektora ze stali nierdzewnej skorodowały widocznie
    - rdza weszła na podnóżek lewy

    Ja rozumiem, że zimą warunki eksploatacji są bardzo trudne, ale z czego oni to moto
    zrobili?!

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL