eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?Re: Nieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?
  • Data: 2009-03-31 08:34:38
    Temat: Re: Nieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?
    Od: "Mystik" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:gqse9k$mqq$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyleję jeszcze swoje żale, bo nieco mnie zaskoczyła jakość materiałów
    > Suzuki. Jak coś źle/nie znam
    > się to poprawcie.
    >
    > - po zimie wydech z nierdzewki zaczął lekko rdzewieć
    > - osłona dolna wydechu i obejma kolektora ze stali nierdzewnej skorodowały
    > widocznie
    > - rdza weszła na podnóżek lewy
    >
    > Ja rozumiem, że zimą warunki eksploatacji są bardzo trudne, ale z czego
    > oni to moto zrobili?!

    Po pierwsze, można by to zamknąć jednym słowem: SUZUKI. Ale myślę, że
    jakkolwiek jest w tym ziarno prawdy, to nie nalezy uogólniać.
    Generalnie zimą, jezeli poruszasz się po polskich drogach, to wszystko
    rdzewieje, "nawet aluminium" :). Ilość chemii jaka jest sypana na nasze
    drogi jest powalająca. Jeżeli do tego wstawiasz motocykl do lekko ciepłego
    garażu, to się robi masakra.
    I na to nic nie można poradzic, oprócz zabezpieczenia elementów przed zimą i
    regularnego czyszczenia.
    Dlatego, szmateczka w rękę i jechane :).

    pozdr.
    Mystik

    PS. Kupując Suzuki miałem świadomość, że cena ma wpływ na jakość np.
    lakieru.