-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interne
tia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
Date: Tue, 09 Feb 2010 21:17:25 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 28
Message-ID: <hksg2e$n6u$1@mx1.internetia.pl>
References: <hkn523$507$1@news.onet.pl> <hkn79n$ct7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hkndi4$96l$1@mx1.internetia.pl> <hkngsk$27u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hkniff$fic$1@mx1.internetia.pl> <hknlc2$3mb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hkoqlq$h2r$1@news2.ipartners.pl> <hkr0ob$km4$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.219.152.112
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1265746830 23774 81.219.152.112 (9 Feb 2010 20:20:30 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 20:20:30 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hkr0ob$km4$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253692
[ ukryj nagłówki ]MarcinJM pisze:
> Dlatego nowe tarcze maja na swojej powierzchni "honowanie".
> Oczywiscie, ze nowy klocek i nowa tarcza uloza sie bardzo szybko, ale
> przez pierwsze hamowania maja mniejsza skutecznosc, co za tym idzie
> naciska sie hampel z duzo wieksza sila, zeby zapewnic normalna
> skutecznosc hamowania. I ten etap jest najgorszy dla tarczy/klocka.
> Powierzchnia skutecznego styku jest kilka razy mniejsza niz w dotartym
> ukladzie, a co za tym idzie energia, ktora trzeba wytracic skupia sie na
> kilkukrotnie mniejszej powierzchni, a poniewaz energia zamienia sie
> wylacznie w cieplo wiec temp musi byc wyzsza. I tym sposobem latwo jest
> przegrzac nowe tarcze/klocki.
LOL ale ten pierwszy etap to nie jest 200km, a nawet nie 50km.
Na przykladzie doswiadczenia - na tego typu "lekkie" docieranie nie ma
reklamacji, nikomu nic nie bije. Klient wsiada i eksploatuje samochod
tak jak to robil przedtem.
> Jeszcze gorzej jest w ukladzie (ktory wg. mnie jest niedopuszczalny)
> nowe klocki + stara (lub nie przetoczona) tarcza.
No pewnie :) Najlepiej od razu wymienic łożyska piast przy okazji. Aaa i
obowiazkowo wywazyc opony ;)
Pozdrawiam
Pawel
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.10 19:36 Adam 'Adak' Kępiński
- 28.02.10 19:37 Adam 'Adak' Kępiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=