eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interne
    tia.pl!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
    Date: Tue, 09 Feb 2010 21:17:25 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <hksg2e$n6u$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hkn523$507$1@news.onet.pl> <hkn79n$ct7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkndi4$96l$1@mx1.internetia.pl> <hkngsk$27u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hkniff$fic$1@mx1.internetia.pl> <hknlc2$3mb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hkoqlq$h2r$1@news2.ipartners.pl> <hkr0ob$km4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.152.112
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1265746830 23774 81.219.152.112 (9 Feb 2010 20:20:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 20:20:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hkr0ob$km4$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253692
    [ ukryj nagłówki ]

    MarcinJM pisze:

    > Dlatego nowe tarcze maja na swojej powierzchni "honowanie".
    > Oczywiscie, ze nowy klocek i nowa tarcza uloza sie bardzo szybko, ale
    > przez pierwsze hamowania maja mniejsza skutecznosc, co za tym idzie
    > naciska sie hampel z duzo wieksza sila, zeby zapewnic normalna
    > skutecznosc hamowania. I ten etap jest najgorszy dla tarczy/klocka.
    > Powierzchnia skutecznego styku jest kilka razy mniejsza niz w dotartym
    > ukladzie, a co za tym idzie energia, ktora trzeba wytracic skupia sie na
    > kilkukrotnie mniejszej powierzchni, a poniewaz energia zamienia sie
    > wylacznie w cieplo wiec temp musi byc wyzsza. I tym sposobem latwo jest
    > przegrzac nowe tarcze/klocki.

    LOL ale ten pierwszy etap to nie jest 200km, a nawet nie 50km.
    Na przykladzie doswiadczenia - na tego typu "lekkie" docieranie nie ma
    reklamacji, nikomu nic nie bije. Klient wsiada i eksploatuje samochod
    tak jak to robil przedtem.


    > Jeszcze gorzej jest w ukladzie (ktory wg. mnie jest niedopuszczalny)
    > nowe klocki + stara (lub nie przetoczona) tarcza.

    No pewnie :) Najlepiej od razu wymienic łożyska piast przy okazji. Aaa i
    obowiazkowo wywazyc opony ;)


    Pozdrawiam
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: