    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Date: Tue, 14 Dec 2021 21:50:34 +0100

    Tue, 14 Dec 2021 01:13:04 +0100, w <61b7e194$0$558$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Głąb wymusił i jeszcze pochwalił się filmem ze zdarzenia.
    > Nie przypuszczałem, że przytrafi się aż taki natłok głąbów w
    > komentarzach pod tym filmem.
    > https://www.youtube.com/watch?v=2oNVUAk8TQk
    > Matoły widzą winę kierowcy volvo, jadącego pasem na który postanowił
    > wjechać kamerkowicz. To jest porażające. Cała nadzieja w tym, że te
    > wszystkie matoły w miarę szybko wyzdychają.

    No dobra, ale przepis zabrania wyprzedzania samochodu sygnalizującego
    zamiar.... hmmm, w sumie czego? :) (nie chce mi się sprawdzać :) ).

    Oczywiście takie zajeżdżanie to buractwo, ale wyprzedzanie "migającego"
    samochodu też.

    PS. Zakładam, że kamerkowicz zaczął sygnalizować manewr, gdy Volvo było na jego
    pasie.