  • Data: 2021-12-14 23:31:17
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-12-14 o 22:42, r...@k...pl pisze:

    > Przepis zabrania wyprzedzania, nie chce mi się doktoryzować czy dotyczy też
    > sąsiedniego pasa

    Kiedyś może będziesz chciał zrobić prawo jazdy, to przydać się może
    znajomość przepisów.
    Przepis o zabranianiu wyprzedzania odnosi się wyłącznie do samochodów
    znajdujących się na tym samym pasie.

    > ale manewr wyprzedzania został rozpoczęty gdy oba znajdowały się na jednym pasie.
    A to już jest łamanie prawa.

    Nie. Manewr wyprzedzania został rozpoczęty, kiedy volvo znajdowało się
    na lewym pasie, za samochodem, który przede nim tym lewym pasem jechał.

    > Oczywiście, że wpływa.
    > Pewnie ktoś tam podał przepis, możesz sobie doczytać.

    Nie. Nie istnieje żaden przepis, uzależniający wyprzedzanie samochodu
    jadącego sąsiednim pasem, od czasu migania.

    --
    -
    Akarm