-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <a...@n...neostrada.pl>
<ovm5g1$2hf$1$SirRobak@news.chmurka.net>
<5a1ea83b$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5a1fdf04$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<5a204102$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<5a20615b$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<5a215e3b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5a215e3b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Niepełen walec drogowy
Date: Fri, 1 Dec 2017 19:41:40 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5a21a266$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.68.159
X-Trace: 1512153702 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5156 83.26.68.159:54079
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2507
X-Received-Body-CRC: 3054927433
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39928
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5a215e3b$0$15207$6...@n...neostrad
a.pl...
Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
>Widać, że to takie proste i oczywiste nie jest... to ubijanie.
>https://www.hamm.eu/en/technologies/oscillation/
>Ciekawe.
>Czy ja dobrze rozumiem, ze w walcu sa dwa wibratory, kreca sie razem
>z walcem, ale zmieniaja im wzajemna faze, i w rezultacie wibruja
>zawsze w pionie ?
Przyjrzalem sie filmowi ... one tam nie wibruja w pionie, tylko wrecz
w poziomie.
Tzn wibracje powoduja obroty walca przod/tyl, czy jak kto woli -
lewo/prawo.
Nawet w tekscie podkreslaja, ze to trzeci przypadek.
No to problem synchronizacji odpada,
przy okazji sily sie kasuja - zostają tylko momenty dzialajace na
walec ... no i niestety tarcie przenosi je z powrotem na os i pojazd.
Ale ze to daje rownie dobre zagęszczanie, a nawet lepsze, to sie
troche dziwie ...
Ciekawe jak to potem w zamowieniu wychodzi ...
-nasz walec ma wieksza wydajnosc i wystarczy 9 przejazdow zamiast 10.
-albo przejedziecie 10 razy, albo zaplacimy za 9 :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.17 19:54 J.F.
- 04.12.17 14:02 nadir
- 04.12.17 14:57 robot
- 04.12.17 16:44 Robert Wańkowski
- 06.12.17 00:20 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=