  • 31. Data: 2010-09-08 05:08:59
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    Dawno tam nie byłem i zdziwiłem się, że trzeba płacić punktami za
    umieszczenie pytania. Nie będę po marksistowsku pisał, że powinno być za
    darmo. Po prostu poszedłem z problemem na fora zagraniczne - bardziej
    renomowane niż elektroda :)

    Mógłbyś przy okazji polecić co ciekawsze. Problem z googlem polega na
    nadmiarze informacji.

  • 32. Data: 2010-09-08 10:41:55
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 07:08, PcmOL pisze:

> [...]
    > renomowane niż elektroda :)
    >
    > Mógłbyś przy okazji polecić co ciekawsze. Problem z googlem polega na

    Nie wiem czy to najciekawsze. Pasowały mi tematycznie i szybko mogłem
    się zarejestrować.

    http://www.embeddedrelated.com/
    http://www.edaboard.com/index.php

    MD

  • 33. Data: 2010-09-08 10:51:35
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-07 12:09, slawek7 pisze:
> [...]
    > sa fora, aby pytać.
    > mógłbym się zgodzić na sytuację że jesli jakieś pytanie jest na prawdę
    > laickie, to pozwolic odpowiedzieć i niech bedzie jakis czas na
    > stronie, a po tym czasie niech sobie usuwają jak im na serwerach
    > miejsca brakuje, ale aby tak na dzień dobry watek do kosza, to jest
    > żenujące.
    > Pdejrzewam że raczej chodzi tu o to że jakis admin dostał troche
    > władzy i pokazuje jaki to on nie jest guru. Przykre to niestety.
    > Zastanowiło mnie własnie jakim trafem zostają adminami, za co?

    Mechanizm awansu pewnie taki jak w polityce. Można być gównianym
    prawnikiem, bez dorobku zawodowego ale jak masz napompowane ego to
    zostaniesz ministrem sprawiedliwości.

    MD

  • 34. Data: 2010-09-08 11:02:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w

    >Mechanizm awansu pewnie taki jak w polityce. Można być gównianym
    >prawnikiem, bez dorobku zawodowego ale jak masz napompowane ego to
    >zostaniesz ministrem sprawiedliwości.

    Ale wiesz - minister niekoniecznie musi miec dorobek, moze nawet
    nie musi byc prawnikiem, a samo ego tez nie wystarczy zeby zostac
    ministrem - bardziej koledzy potrzebni :-)

    J.

  • 35. Data: 2010-09-09 08:47:28
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 8 Wrz, 15:45, "MoRan Gandziajewicz" <e...@e...pl> wrote:

    > Dokładnie. Podpierdalanie kolegów i włażenie w dupę władzy to standard
    > moderatorów elektrody. Więcej, oni są z tego dumni:
    >
    > http://pctr.pl/obrazek/mery84.jpg

    Kto takich (tu sory za wyrażenie) zjebów produkuje?

  • 36. Data: 2010-09-09 12:43:47
    Od: BearBag <c...@g...com>

    W dziale elektroniki samochodowej jest jeszcze ciekawiej. Nic nie
    można sie dowiedziec bo jest to nie na rękę kilku osobom które tam
    rządzą a które utrzymują sie z napraw tego typu. Najmilszą odpowiedzią
    jest "szukaj w archiwum" albo "wracaj do szkoły" Tylko ciekawe w
    której szkole uczą praktycznego rozwiązywania problemów ze
    sterownikami albo czujnikami w aucie. Czasami jak ktoś coś pomoże i
    odpisze na temat zdradzając tajniki problemu to post zostaje uwalony z
    byle powodów. Kilka razy to już przechodziłem i mam naprawdę dość tego
    forum.

  • 37. Data: 2010-09-09 13:27:56
    Od: Szczur <s...@o...pl>

    W dniu czwartek 09 wrzesień 2010 10:47, użytkownik bobofrut napisał:

    > Kto takich (tu sory za wyrażenie) zjebów produkuje?

    Dzień bez wazeliny to dzień stracony, nie wiecie? :D

    --
    Nic na siłę, weź większy młotek!
    Pozdrawiam, Jakub Rakus

  • 38. Data: 2010-09-09 13:40:07
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > W dziale elektroniki samochodowej jest jeszcze ciekawiej.

    Tu w grę wchodzą po prostu duże pieniądze a każda istotna informacja może
    oznaczać setki złotych, nawet dla zawodnika, który ma tylko interfejs za
    15zł i darmowy program z netu. Stąd ta nerwowość. Często zdarza się
    również celowe zwodzenie z właściwej ścieżki poszukiwań awarii lub
    ordynarne wprowadzanie w błąd (za cichym przyzwoleniem obserwujących,
    którzy wiedzą, że jest to wprowadzanie w błąd i cieszą się, że przybędzie
    klient).

    e.

  • 39. Data: 2010-09-10 06:31:43
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Za to ty jesteś normalny uparcie wciskając obrazki na fotosik i żądając
    > oceny, czy twoja wydunka będzie działać. Wróżki szukasz czy pomocy?
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan

    Witam
    RoMan, dlaczego zrezygnowałeś z moderowania na Elektrodzie?
    Widzę też, że jesteś konsultantem Ferystera. Na jakiej zasadzie to działa?
    Czy jak zadzwonię to otrzymam konkretną pomoc? (w przeciwieństwie do tego
    zapisu: Nie udzielam prywatnych porad technicznych czy korepetycji via
    e-mail/PW).
    EM

  • 40. Data: 2010-09-10 14:01:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Tuesday, September 7, 2010, 9:45:44 AM, you wrote:

    >>> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=848
    4005#8484005
    > Nie bardzo rozumiem - to zle ?
    > W koncu jak ktos elektrode czyta to dostep do www przeciez ma ?

    Oczywiście, że źle - obrazki na fotosiku nie są przechowywane długo.
    Posty na Elektrodzie bardzo długo. Po to Elektroda ma swój własny
    serwer do przechowywania obrazków, żeby uniknąć znikania ich po kilku
    miesiącach. Przycisk do dodania obrazka jest doskonale widoczny i
    należy z niego korzystać,

    > zas komentujac Slawka
    > Co znaczy "czy mozna" ? Ustawa jakas reguluje prawa ?
    > pkt.1 Admin ma zawsze racje :-)

    Elektroda to prywatne forum. I pomimo tego, że sam zrezygnowałem z
    moderowania działu, który tam stworzyłem, nadal będę moderatorów
    bronił.

    A zrezygnowałem właśnie z powodu zalewu leniwej lamerii, która
    przyłazi i żąda. I NADMIERNIE POBŁAŻLIWEJ admiralicji, która lamerii
    pozwala się panoszyć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl