  • Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 10 Sep 2010 16:01:25 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

    Hello J.F.,

    Tuesday, September 7, 2010, 9:45:44 AM, you wrote:

    >>> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=848
    4005#8484005
    > Nie bardzo rozumiem - to zle ?
    > W koncu jak ktos elektrode czyta to dostep do www przeciez ma ?

    Oczywiście, że źle - obrazki na fotosiku nie są przechowywane długo.
    Posty na Elektrodzie bardzo długo. Po to Elektroda ma swój własny
    serwer do przechowywania obrazków, żeby uniknąć znikania ich po kilku
    miesiącach. Przycisk do dodania obrazka jest doskonale widoczny i
    należy z niego korzystać,

    > zas komentujac Slawka
    > Co znaczy "czy mozna" ? Ustawa jakas reguluje prawa ?
    > pkt.1 Admin ma zawsze racje :-)

    Elektroda to prywatne forum. I pomimo tego, że sam zrezygnowałem z
    moderowania działu, który tam stworzyłem, nadal będę moderatorów
    bronił.

    A zrezygnowałem właśnie z powodu zalewu leniwej lamerii, która
    przyłazi i żąda. I NADMIERNIE POBŁAŻLIWEJ admiralicji, która lamerii
    pozwala się panoszyć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl