  • Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 10 Sep 2010 16:13:52 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !

    Hello lato,

    [...]

    > Jedna z odpowiedzi rozwiązująca problem ale link do imageshack i został
    > usunięty - odpisałem adminowi że niech sie pytający męczy. Ja tracę czas
    > żeby komuś pomóc, będę linkował zdjęcia jak mi się podoba i jak jest
    > szybciej wygodniej dla mnie.

    Co jest niewygodnego w umieszczaniu obrazkó na elektrodzie? Co jest
    niewygodnego w tym, że te obrqzki nie znikają - w odróżnieniu od
    imageschack? Co jest niewygodnego w tym, że obrazki ładują się szybko
    i żeby dotrzeć do pełnych rozmiarów wystarczy jeden klik?

    To, że coś jest wygodne dla Ciebie, nie oznacza, że jest wygodne dla
    innych. Ktoś może za pół roku chcieć zobaczyć ten obrazek - jak go
    zostawisz na Elektrodzie - będzie. Jak go wciśniesz na zewnętrzny
    serwis - zginie prędzej czy później.

    > Dziesiątki innych debilnych ingerencji "moderatorów"...

    Mnie zmęczyły TYSIĄCE debilnych postów leniwych lamerów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl