eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawoRe: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Date: Mon, 08 Sep 2014 10:00:17 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie
    prawo

    W dniu 2014-09-08 09:47, AL pisze:

    > czy kupujac nowy samochod sprawdzasz w serwisie jak szybko wymienia sie
    > w nim zarowki?
    > Co jeszcze sprawdzasz?

    Nie sprawdzałem, bo zawsze dało się wymieniać łatwo. Podobnie, jak nie
    sprawdzałem, czy da się nalać płynu do spryskiwacza, albo czy regulacja
    fotela jest samoobsługowa, albo czy da się otworzyć maskę silnika bez
    kładzenia się na asfalcie. Bo zawsze się dało.

    Teraz sprawdzam te cholerne żarówki. Nie kupię samochodu, w którym
    żarówki nie da się wymienić samodzielnie.

    --
    MN