eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-10 23:55:27
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sep 2014 15:32:41 GMT, AZ <a...@g...com> wrote:

    >Nie u nich jest zadziwiajaco tanio tylko u nas zajebiscie drogo :-)

    tanio... Mieszkanie kosztuje mnie prawie 3 tysiace miesiecznie. A jak
    znajimi z Polski przyjezdaja to sie pytaja: To ty wyjechales do Ameryk
    izeby w baraku meiszkac? A jak ogladam ich rezydensje w Warszawie, to
    dech zatyka.

    Bogactwo w Polsce zatyk dech. Domy, samochowy, wyjazdy zagraniczne,
    wywczasy... A nazrekania, a narzekania.. .Sama bida z nedza.

    A.L.