eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ... › Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
  • Data: 2012-11-12 13:30:08
    Temat: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    Od: Jan45 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-10 03:00, t? pisze:
    > Tomasz Pyra wrote:
    (...)
    > Ja jakoś nie zauważam sytuacji, w których kierowcy na chama omijaliby
    > pojazdy przepuszczające pieszych, (...)

    Może akurat ja mam pecha (a może tylko okazję), ale widziałem
    przypadek, jak niecierpliwy poranny kierowca złamał nie tylko
    ten przepis. Nie dość, że ominął samochód stojący przed
    przejściem, z pieszymi na przejściu, ale na dodatek zrobił
    to zjeżdżając na pas do ruchu przeciwnego. Po czym, żeby było
    jeszcze cieplej, skręcił - w lewo. Na czerwonym świetle.

    Jako że jechałem za nim, dogoniłem go bez żadnej fanfaronady
    już na następnym skrzyżowaniu. Bo dalej i tak nie mógł jechać.
    Popędliwcy tak jeżdżą, bez rozumu. Byle do przodu, byle
    wyprzedzić kogo się tylko da, choćby to było wbrew wszelkim
    zasadom i dobrym obyczajom.

    Jan