-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by
puścić pieszych ...
Date: Sat, 10 Nov 2012 16:24:53 +0100
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 17
Message-ID: <4d9h5rjlq7wa$.z7ymz9twd8po$.dlg@40tude.net>
References: <k7jjqo$34t$1@node1.news.atman.pl> <k7jujv$csj$1@news.vectranet.pl>
<k7k0rk$t7c$1@news.task.gda.pl> <k7k4oo$flm$1@news.vectranet.pl>
<k7kv85$dg6$1@node1.news.atman.pl>
<509e0163$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<k7l0gk$emn$1@node1.news.atman.pl>
<509e105f$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<k7l6rl$ktg$1@node1.news.atman.pl>
<509e365e$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<k7lmkl$4rn$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1352561061 11051 82.143.187.50 (10 Nov 2012 15:24:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Nov 2012 15:24:21 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471778
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 10 Nov 2012 14:59:55 +0100, Shrek napisał(a):
> On 2012-11-10 12:11, Cavallino wrote:
>> Dokładnie.
>> Skoro możliwość pokonania 0,5 metra z chodnika na prawy pas oznacza
>> bezpośrednio, to konieczność pokonania 3,5 metra również może to oznaczać.
>> Dopóki nie będzie w przepisie czasu lub odległości granicznej, to Twoje
>> bzdurzenie nadal jest bzdurzeniem.
>
> Zapewne jesteś w stanie przytoczyć choćby jedną sygnaturę wyroku, w
> którym pieszego uznanoby winnego wejście bezpośrednio pod jadący lewym
> pasem pojazd z prawego krawężnika:P
Pewnie sie znajda, w koncu 3m mozna przebiec w sekunde, a nawet pol, i
nawet 40 na liczniku nie pomowe.
Tylko wskazane miec pare argumentow na potwierdzenie wlasnej wersji.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.12 16:36 Shrek
- 10.11.12 16:44 J.F.
- 10.11.12 17:36 Tomasz Pyra
- 10.11.12 17:45 Cavallino
- 10.11.12 17:59 Myjk
- 10.11.12 18:01 J.F.
- 10.11.12 18:03 Myjk
- 10.11.12 18:20 Michoo
- 10.11.12 18:33 Irokez
- 10.11.12 18:49 Krzysztof 45
- 10.11.12 19:32 Andrzej Lawa
- 10.11.12 19:34 Andrzej Lawa
- 10.11.12 19:37 J.F.
- 10.11.12 19:47 anacron
- 10.11.12 19:58 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?