eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ... › Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
  • Data: 2012-11-10 19:37:26
    Temat: Re: Niedźwiedzia przysługa - czyli niechętnie zatrzymuję się by puścić pieszych ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 18:03:19 +0100, Myjk napisał(a):
    > Sat, 10 Nov 2012 16:44:05 +0100, J.F.
    >
    > Jak jest sytuacja niewyraźna, to się zwalnia a nie wyprzedza.
    > Więc owszem, można się dziwić zachowaniu tego kierowcy.

    Zeby ona byla wyraznie niewyrazna, ale ona byla tylko niewyrazna i trudna
    do rozpoznania.

    Jada sobie dwa kapelusze prawym pasem, sie ich wyprzedza i tyle.

    Kiedys mialem podobnie, tylko odwrotnie - jade sobie wyjatkowo wolno,
    prawym pasem, wszyscy mnie wyprzedzaja lewym ... i tak jakos nie zwrocilem
    uwagi ze oni na tym lewym zwolnili i teraz to ja ich wyprzedzam ... przed
    przejsciem ..

    J.