  • Data: 2012-11-17 10:27:38
    Temat: Re: Niedrogie uzywane body do uzycia z obiektywami M42
    Od: Karol Piotrowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 05:12, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:
    > Najtanszym rozwiazaniem jest Sony NEX 3 (za ok 500-600zl).
    > Niestety nie spelnia kryterium wizjera i pokretel (ustawianie trybow pracy
    > i parametrow ekspozycji z poziomu menu aparatu, stanowczo zbyt mala ilosc
    > przyciskow).
    A nie zlamie mi sie to malenstwo, jak podlacze do niego jakies 135/2 i
    przykrece do statywu?
    Tak serio to musialbym przejsc sie chyba do sklepu i zobaczyc 'jak to
    dziala', bo to jednak dla mnie zdecydowana zmiana sposobu pracy -
    pstrykam z wizjerem dluzej, niz pstrykam w ogole, a jak mam czyjas
    "malpka" zrobic zdjecie, to nigdy nie wiem, za co zlapac;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski