eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateriaRe: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
  • Data: 2013-03-09 14:05:41
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnkjltv8.ssr.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
    > Tylko wiesz, jak chcesz urzadzenie naladowac szybciej, a nie
    > potrzebujesz go juz teraz, to takie samowlaczenie się nie
    > jest dobrym pomyslem.

    A dlazego twierdzisz, że będzie ładować się wolniej?
    Może ładowanie baterii w iPhone jest lepiej przemyślane
    niż w niektórych opisywanych tu telefonach z Andkiem,
    gdzie bilans ładowania był ujemny gdy się używało
    w samochodzie telefonu jako nawigacji... w iPhone mimo
    pracy w takiej roli bateria się ładuje a nie rozładowuje
    podłączona do gniazda zapalniczki w aucie...

    > I uprzedzajac, bo zaraz się dowiem ze wymyslilem z kosmosu problem --
    > padło, wyjezdzam, do posadzenia się w tramwaju, pociagu, etc nie
    > potrzebuje klamota, ale chce miec jak najwiecej energii w podrozy.

    Wybacz, ale statystycznie rzecz ujmując to gdy włączasz do prądu
    CAŁKOWICIE wyładowane urządzenie to więcej masz przypadków
    takich że właśnie go chcesz użyć a nie ładujesz go na zaś...

    Tak czy inaczej nawet w twoim przypadku, jeśli podejrzewasz że
    się wolniej będzie ładować włączone to możesz go wyłaczyć - nie
    w tym rzecz że urządzenie się samo włącza tylko problemem jest
    tu że Nexusa 7 nie wiadomo kiedy można już włączyć a kiedy
    jest jeszcze za wcześnie.

    > A co do tych kilku procent -- Andek po wlaczeniu troche sobie mieli, i
    > IMO intensywnosc tego co się dzieje zalezy od tego, ile mediow lezy po
    > pamieciach, ile jest aplikacji do wystartowania (i puszczenia w tle, iOS
    > chyba tu nie ma duzo roboty). Mozna wtedy oczywiscie jakis prog ustalic,
    > ale albo bedzie za nisko przy obciazonym urzadzeniu i tak padnie podczas
    > wstawania, albo przy swiezutkim urzedzeniu bedzie ten prog ustawiony
    > zachowawczo, ale zdecydowanie za wysoko (a akurat kogos moze palic,
    > zeby miec klamota chodzic tu i teraz).

    Co to znaczy "trochę sobie mieli"? :-)) A co to ma do rzeczy??

    Przecież mówimy o włączaniu urządzenia CAŁY CZAS PODŁĄCZONEGO
    do ładowarki!!!! Jeśli tylko bilans ładowania jest dodatni to niech
    sobie tam mieli ile chce mielić - jeśli się włączył to nie powinien się
    wyłączać tylko kontynuować pracę w czasie ładowania.

    > Ale nie miales poprzednio E52? :-)

    Używałem wielu telefonów - E51 i E52 też miałem czasem w ręce.
    Jednak przez ostatnie 2 i 1/4 roku moim głównym telefonem był
    iPhone 4 a teaz od niecałego miesiąca mam iPhone 5 i jestem
    zadowolony z tego jak to urządzenie jest przemyślane i funkcjonalne.