eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateriaRe: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
  • Data: 2013-03-09 14:58:38
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Mar 2013 07:05:41 -0600, Pszemol wrote:

    > A dlazego twierdzisz, że będzie ładować się wolniej?

    Bo jesli ladowane urzadzenie ciagnie prad, to prad ten nie idzie do
    baterii. Fizyka w szkolce byla? Jakies I prawo Kirchoffa, te okolice.

    > Wybacz, ale statystycznie rzecz ujmując to gdy włączasz do prądu
    > CAŁKOWICIE wyładowane urządzenie to więcej masz przypadków
    > takich że właśnie go chcesz użyć a nie ładujesz go na zaś...

    O, dzieki, na Ciebie zawsze mozna liczyc.

    > Co to znaczy "trochę sobie mieli"? :-)) A co to ma do rzeczy??
    >
    > Przecież mówimy o włączaniu urządzenia CAŁY CZAS PODŁĄCZONEGO
    > do ładowarki!!!!

    I JESZCZE SIEDEM WYKRZYKNIKOW!!!!!!

    Jeżeli dobra ładowarka daje 1.5A, a urzadzenie bierze 0.5A, czy czasem
    blizej 1A, to ile zostanie do ładowania? Dalej 1.5A, tak?

    I jak dla mnie tutaj jest koniec tego wątku. I przepraszam za probe
    podjecia merytorycznej dyskusji.

    Uuuuhu, jest trop...

    --
    Michał