eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateriaRe: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
  • Data: 2013-03-09 19:46:31
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - używam urządzenie na baterii... zostawiam włączone
    jak 99% ludzi
    > - zapominam o nim kilka dni, bateria się wyładowuje - ok
    zapominasz o przedmiocie wartym wypłatę? Po cholere go kupiłeś? Dobra,
    wolno Ci, kto bogatemu zabroni. jednak zgodzisz się ze to marginalny
    przypadek? Powiedzmy 5%
    > - włączam do USB peceta w roli ładowarki...
    WOW! Znowu jedyna słuszna odpowiedź brzmi: kto bogatemu zabroni
    posiadania ładowarki za cenę wypłaty? Tak normalnie ładowarką za 1 euro
    się nieda? Teraz prawdopodobieństwo że ktoś powtórzy Twój wyczyn spadło
    poniżej 1%

    > pokazuje się
    > na pustym ekranie biała ikonka bateryjki i znika...
    W Twoim telefonie czy w każdym androidzie? A sory, Ty niewiesz że
    android to system operacyjny... Zapomniałem.
    > - niestety w tym stanie urządzenie NIE POKAZUJE ile
    > procent jest już naładowane, to pierwszy ból
    Takie kosteczki migają na baterii. Co za różnica ile procent ma bateria.
    jak ma 19 to źle a 21 dobrze?
    > - próba włączenia go po kilkunastu minutach ładowania
    nastąpi tylko u Ciebie. niema więcej ludzi na świecie którzy Wykonali
    powyższe 4 punkty.

    > daje efekt taki,(bla bla bla)

    wyłącz kabelek, włącz telefon, włącz kabelek. Przeszło Ci? Wszystkie
    moje telefony wyłączały się jak miały słabą baterię, ale dały się
    włączyć ponownie, chociażby po to aby wywalić komunikat że następuje
    wyłączenie z powodu słabej baterii. ale jednak teflon "wstawał".

    > Pytam się teraz - PO JASNĄ CHOLERĘ pozwala się włączyć
    > skoro absolutnie nie ma użytkownik kontroli
    Żeby przeflaszować system który nie wstaje.

    ToMasz