  • 31. Data: 2009-07-26 22:01:57
    Temat: Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - cozrobić?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh6pk55.el8.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie usłuchają, tego można być pewnym. Ale będą się upierać, że
    > informacja

    Liczę sie z tym :)

    > zaostała przekazana, a w razie czego nawet pokażą w billingu jak to
    > automat
    > z automatem sobie pogadał.

    Tylko jak udowodnią, że rzeczywiście przekazali wiadomość adresatowi
    docelowemu? Z naciskiem na adresata docelowego? Bo to, że zadzwonili, to
    nie mam wątpliwości. Ale nawet dzisiaj bywają pomyłki...

  • 32. Data: 2009-07-26 22:14:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

    > Liczę sie z tym :)

    Prawidłowa postawa.

    > Tylko jak udowodnią, że rzeczywiście przekazali wiadomość adresatowi
    > docelowemu? Z naciskiem na adresata docelowego? Bo to, że zadzwonili,
    > to nie mam wątpliwości. Ale nawet dzisiaj bywają pomyłki...

    Niech pan nie krzyczy na naszego pracownika! Ja tu jestem kierownikiem
    tej szatni! Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2009-07-27 04:36:12
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh6plah.el8.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Niech pan nie krzyczy na naszego pracownika! Ja tu jestem kierownikiem
    > tej szatni! Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

    Ale ja nie miałem ze sobą płaszcza...