-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
Date: Sat, 25 Jun 2011 11:24:20 +0200
Organization: -
Lines: 59
Message-ID: <v...@4...com>
References: <itt8jm$qu4$1@inews.gazeta.pl> <itt98d$akq$1@news.onet.pl>
<itt9fp$i9$1@inews.gazeta.pl>
<6...@4...com>
<ittepo$k3g$2@inews.gazeta.pl> <ittfah$md8$1@inews.gazeta.pl>
<itv0lq$792$1@news.onet.pl> <l...@4...com>
<itvhhb$uo5$1@news.onet.pl> <b...@4...com>
<iu1h6s$bcj$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1308993849 8184 82.143.187.50 (25 Jun 2011 09:24:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 09:24:09 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379008
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 24 Jun 2011 10:17:27 +0200, Alexy wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Jest w tym maly problem - niektorzy twierdza ze jednak ma wyzsza
>> temperature zaplonu, o czym ma swiadczyc i wieksza wrazliwosc na stare
>> kable, i zapalanie zimnego silnika na benzynie.
>> Musze przyznac ze ponizej -20 naprawde trudno zapala na gazie ..
>
>Dałeś bardzo złe porónanie, ponieważ na LPG nie ma problemu zapalić nawet
>przy -30stC. Problemem jest, żeby odparować LPG i dostarczyć do układu
problem jest. Mialem to wiem :-)
>spalania w postaci gazu. Jak wiadomo LPG zamieniając się w gaz pobiera duże
>ilości ciepła, a to ciepło pochodzi z ukłądu chłodzenia. Próbując odpalić
>samochód na gazie w takim mrozie po prostu zamarza płyn chłodniczy w
>parowniku, a LPG przestaje być odparowywany.
Dlaczego mialby zamarznac ? Przeciez z chwila odpalenia obieg dziala,
i nawet zaczyna sie podgrzewanie plynu.
>Tak więc nieprawdą jest, że w zimie odpala się na benzynie dlatego, że gaz
>się nie chce zapalić, lecz dlatego, że LPG potrzebuje nagrzanego parownika,
>aby mogła pracować cała instalacja LPG.
przy -15 rusza bez problemow i nie potrzebuje.
Owszem, zdarzaly sie takie sytuacje ze zapalil, po 200m zgasl i juz
nie chcial zapalic .. to gdzies ponizej -15.
>Wrażliwość na przewody oraz świece w przypadku gazu takze nie ma nic
>wspólnego z problemem jego zapalenia.
>Wynika to z tego, ze LPG spalając się wytwarza duże ilości pary wodnej i
>wilgoci, a ta osiadając na elektrodach świec powoduje, ze część ładunku
>spływa sobie po elektrodach zamiast tworzyć iskrę.
Hm, benzyna tez wytwarza sporo.
>>>W przeciwieństwie do LPG, benzyna w stanie ciekłym w ogóle się nie zapala.
>>>Śmiało w takiej benzynie można zgasić zapaloną zapałkę, gdyby nie opary
>>>benzyny, albowiem to właśnie one się zapalają,
>>
>> Ale opary sa nieuniknione i zapalek gasic w benzynie nie radze.
>
>Wszystko zależy od temperatury otoczenia. Przy odpowiednio niskiej
>temperaturze benzyna zachowuje się jak olej napędowy przy normalnej
>temperaturze otoczenia.
Ale lato mamy - jest +25, asfalt nawet +50.
>> A do zapalenia oparow wystarcza jedna iskierka ze swiecy zaplonowej
>To jeszcze musisz wymyślić jak zrobić ukłąd, który w chwili rozszczelnienia
>zbiornika z benzyną bardzo szybko wyjmie świece zapłonowe w czasie, kiedy
>jeszcze pracuje silnik i spowoduje bez[pieczne zapalenie się benzyny
>zapobiegając większej tragedii, takiej jak w Hiszpanii ;)
Ale ja tylko o wrazliwosci benzyny.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800