  • 61. Data: 2016-10-08 13:03:45
    Temat: Re: Niebieski ekran w samochodzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Widzę, że dalej uważasz, że jako liczniki jest stosowana konsola
    > alfanumeryczna? Buhahahahahhahahah

    link gdzie tak napisałem

    bo to, że Tobie się coś wydaje to Twój problem.
    A teraz dawaj ten dowód, zę nie istnieje żaden pojazd z taką konsolą.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2016-10-08 15:21:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >link gdzie tak napisałem

    j.w.

  • 63. Data: 2016-10-08 15:30:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > j.w.

    czyli nie masz. Bo manipulantem jesteś słabym

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2016-10-08 17:17:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    >czyli nie masz. Bo manipulantem jesteś słabym

    uhm

    <cytat>
    > Drogi matołku - ekranowa konsola alfanumeryczna nie jest stosowana na
    > ekranowej desce rozdzielczej w samochodzie.

    pierwszy link z brzegu
    <http://jalopnik.com/car-dash-designers-are-finally-
    free-from-the-prison-of-1643907583>

    </cytat>

    :-)

  • 65. Data: 2016-10-08 17:48:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

> [...]

    no i gdzie tam jest napisane, że wszystkie mają?
    a gdzie twój dowód, że nie istnieje taki co ma?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2016-10-08 17:50:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

> [...]
    PS: tak to jest wyświetlacz. Może wyświetlać cokolwiek.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2016-10-08 18:46:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > <cytat>

    free-from-the-prison-of-1643907583>

    >no i gdzie tam jest napisane, że wszystkie mają?

    co mają?

    >a gdzie twój dowód, że nie istnieje taki co ma?

    a gdzie twój dowód, że Bóg nie istnieje?

    a z resztą szkoda na ciebie czasu

    PLONK

  • 68. Data: 2016-10-08 18:49:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    free-from-the-prison-of-1643907583>

    > co mają?

    a na co odpowiadałeś?

    > a gdzie twój dowód, że Bóg nie istnieje?
    >
    > a z resztą szkoda na ciebie czasu
    >
    > PLONK

    i tym sposobem ghost zwiał brnąc w swoje głupoty

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 69. Data: 2016-10-08 19:24:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-08 o 09:20, Ghost pisze:

    > I mówisz, ze analogiczna sama forma "entropii" powoduje, ze na dowolnym
    > LCD pojawiają się komunikaty konsoli linuksa?

    Na dowolnym nie. Na takim który linux obsługuje już tak.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2016-10-08 19:38:56
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-05 o 23:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    t...

    > Yhm, np. pornos.

    pogrążasz się coraz bardziej. odpuść, bo brniesz w nieznane.

    a.

    PS. w embedded systems pracuję jakieś 18 lat, jeśli chcesz ze mną
    dyskutować, to miej argumenty rzeczowe i wiedzę, a nie tylko słabą ironię.