  • Data: 2024-08-17 19:02:34
    Temat: Re: Nieaktualny portfel
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Aug 2024 13:58:31 +0200, Pixel®🇵🇱 napisał(a):

    > Są tacy w 90% że nie potrafią :) Ale coś Ci więcej dało podanie
    > konkretnego modelu? Wymień.

    > 12 GEN określa raczej wąską grupę/rodzaj. Więc jak? Podobnie pamięć do
    > tego procka w sensie prędkości/modelu/obsługi. Podając i5 12Gen wystarcza.

    (...)

    Bzdura.
    Nie wystarcza.

    Mógłbym Ci podać kilka ServiceTag Delli z procesorami i5-12 z których
    najszybsze ładują się w jakieś 3 sekundy a najsłabsze chyba ponad 20
    sekund. A wszystkie są z dyskami M.2.

    Zresztą wystarczy wymienić badziewny M.2 bez bufora na coś lepszego, np.
    Samsung 980 PRO i już różnica będzie znaczna.
    Płyt głównych Dell ma wiele, obsluga pamięci (wszystkie DDR4) też bywa
    róşna.

    Ja bazuję na doświadczeniu w pracy z kilkuset chyba Dellami, a nie tylko na
    jednym czy kilku.

    Jeszcze jedno - tutaj masz ok. 30 róşnych modeli i5-12:
    https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products
    /series/217838/12th-generation-intel-core-i5-process
    ors.html
    z czego laptopowych jest kilkanaśce.

    W przypadku Della wystarczy podać ST, podobnie w HP czy Lenovo i po tym
    numerze ma się dokładną (fabryczną) specyfikację komputera oraz ewentuanie
    zdarzenia serwisowe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam