  • Data: 2024-08-18 13:23:43
    Temat: Re: Nieaktualny portfel
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2024 o 19:02, Adam pisze:
    [...]
    > (...)
    >
    > Bzdura.
    > Nie wystarcza.
    >
    > Mógłbym Ci podać kilka ServiceTag Delli z procesorami i5-12 z których
    > najszybsze ładują się w jakieś 3 sekundy a najsłabsze chyba ponad 20
    > sekund. A wszystkie są z dyskami M.2.

    No to teraz Twoja bzdura. W tym segmencie, obojętnie jaki procesor
    weźmiesz to nie ma specjalnie wpływu na bootowanie w sensie prędkości.
    Dowodem na to jest, że mam też inne i5 z Gen5, 7,10 i tam uruchamianie
    systemu zdecydowanie zależne jest od SATA III vs M.2. Na dodatek, tam
    gdzie jest M.2. od procka Gen 7 trwa to max 10sek a nie 20 sekund jak
    napisałeś :) Win10/11, chociaż 11 jest lekko szybsza w sensie
    "wstawania". OK, RAM też ważny ale od 8G wzwyż nie ma już różnicy.

    > Ja bazuję na doświadczeniu w pracy z kilkuset chyba Dellami, a nie tylko na
    > jednym czy kilku.

    Ja mam podobnie, z experience 30 lat w IT jako admin wielu sieci+serwis
    a kompy "oram/odpalam" co tydzień kilka/naście dla userów i piszę to, w
    oparciu o to, co mam w ręce i nie są to same Delle.

    --
    Pixel(R)??