  • Data: 2010-05-11 16:54:46
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 16:00, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Oczywiście, że znajdziesz tak długo jak nie bedzie dla tirowców mega kar kar
    > za przeładowane składy i jazde ponad godziny. Każda autostrada powinna mieć
    > obowiązkowo wagi, a drogi niższej klasy zakazy poruszania się powyżej
    > określonej masy. A pały zamiast stać z suszarkami w krzakach powinny to
    > kontrolowac.Obstawiam, że interes dla państwa z mandatów był by większy jak
    > z suszenia.

    I tak ciezarowka wyjdzie taniej. Nawet nie przeladowana. A do
    tegonpewnie i szybciej bedzie. O tym ze mozna calosc zalatwic we
    wlasnym zakresie nie wspomne. Podumaj nad scenariuszem:
    Ciezarowka ma 20 minut obsuwy przy zaladunku.
    Jedzie na terminal a tu zonk. Pociag juz pojechal. Nastepny za 40
    minut ale jak nikt sie nie spozni to nie ma miejsc.
    A i kare za spoznienie by trzeba naliczyc.
    W praktyce nawet niemcy tego modelu nie uskuteczniaja na wieksza
    skale. Bylo o tym terminalu portowym na grupie.
    --
    Lukasz Sczygiel