  • Data: 2010-05-11 16:50:37
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 14:53, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Rzuciłem okiem na cennik PKP i przewóz samochodu po torach przy 300 km
    > zaczyna się od 4 zł/km.
    > Plus postojowe dla TIR-a, bilety dla kierowców oczywiście i inne opłaty.
    > Spokojnie znajdziesz kogoś kto Ci za niższą cenę przewiezie po drodze co
    > tylko chcesz.

    Ale pamietac trzeba ze te przejazdy to tylko w okreslonych porach i
    slotach czasowych. Jesli slot jest 1h to w tym czasie ciezarowka moze
    juz zrobic 80km czyli bedzie w 1/4 drogi. A doliczajac czas czekania
    na zaladunek i wyladunek moze sie okazac ze trasy krotsze niz 500km sa
    bez sensu a w tym czasie kierowca sie nie wyśpi.
    Od tego wymyślono kontenery ale jakoś masowo sie ich nie uzywa na
    kolei w transporcie wewnetrznym...

    --
    Lukasz Sczygiel