  • Data: 2013-09-20 19:13:23
    Temat: Re: Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l1gvm5$bgm$4@dont-email.me...

    > czyli urzędnicy informują petentów o konieczności poświadczenia nieprawdy.
    > To już kompletne przegięcie. do tego jeśli masz fakturę VAT-marża to po
    > co ci PCC? PCC jest tylko przy zakupach bez faktury

    faktura marza byla nie na mnie tylko poprzedniego wlasciciela, on nie
    przerejestrowal na siebie dlatego mialem tez jego dowod zakupu

    zachecam do lektury:
    http://net4car.pl/zakup-samochodu/jak-i-kiedy-zaplac
    ic-pcc-3-podatek-od-zakupu-samochodu

    "Chcąc uniknąć konieczności składania korekty zeznania powinniśmy też
    sprawdzić rynkową cenę kupionego pojazdu. Mimo tego, że mogliśmy kupić
    samochód taniej, a może drożej, niże cena rynkowa - to ona będzie brana
    przez urzędnika jako podstawa do ustalenia tego 2% podatku."

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl