eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)Re: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
    Date: Sun, 11 Dec 2016 00:36:34 +0100

    news:27e38f70-7d10-4a7f-8501-a55bb66b965a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 15:55:18 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
> [...]
    aty-czyszczace-i-konserwujace/cx-80/contacx-duo-spra
    y-500ml/

    >Niedawno oglądałem "Katastrofy w przestworzach". Ultraviolet przetłumaczyli
    >jako podczerwień.

    Nie oni jedni, niestety. Syndrom Bolesława Prusa (de domo Aleksander
    Głowacki) roznosi się coraz szerzej. Informacji krąży coraz więcej, czasu na
    odsianie fuzli robi się coraz mniej, więc jakość spada.

    Tutaj jednakże padło zdanie, że to wyrób polski, choć ja tam aż tak się nie
    znam. Jednak ktoś zdecydowanie nie uważał na lekcjach języka polskiego,
    skoro taki kwiatek (prze)puścił.
    Będę zmęczony szukał czegoś na polepszenie przewodności, bo mi np. szyba w
    aucie za słabo grzeje, w dobrej wierze popsikam i co mi z tego wyjdzie?
    Defekat konkrecji sempiternitu, to mi wyjdzie. Na szczęście ja uważam na
    takie kwiatki (koń ma 4 nogi i też się czasem jednak potknie), ale ktoś, kto
    się naprawdę nie zna, a znajomy elektryk coś mu o przewodności i dużym
    oporze powiedział... Czasu nie ma, szyba zaszroniona, a muszę pilnie daleko
    w drogę... No i wielki "pinas" z tego...
    Idę sformatować baterię i sformować dysk...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.