eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME) › Re: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
  • Data: 2016-12-13 18:51:38
    Temat: Re: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:0Td3rtr7I3dbNv8%gof@news.chmurka.net...
    > HF5BS <h...@...pl> wrote:
    >
    >> http://www.tme.eu/pl/details/contacx-ds_500ml/prepar
    aty-czyszczace-i-konserwujace/cx-80/contacx-duo-spra
    y-500ml/

    > Strona bardzo nieprzyjazna komorkom. Co tam jest napisane?

    U dołu są 4 napisy, jeden zielony i 3 białe. Po kolei od trawiastego w
    dół...

    "Preparat stosowany w elektronice"
    "O wysokiej przewodności"
    "Czyści"
    "Rozpuszcza"

    Co można z tego wydedukować? Zwłaszcza drugi (pierwszy biały)...
    Link bezpośrednio do obrazka, wypreparowałem z javascriptu:
    http://static4.tme.eu/products_pics/7/a/0/7a0ee37ae0
    5b2ec1e9279096d6f7d939/high_res_453782.jpg

    Ja wiem, co taki preparat (teoretycznie) może, ale cały czas rozkminiam, "co
    poeta miał na myśli?".
    Co czyści?
    Co rozpuszcza?

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.