    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 24 Sep 2013 22:26:06 +0200

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 22:08:08 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > W związku z tym co pominąłeś (czyli nagłą amnezją) jestem za
    > nakładaniem grzywien (za tego typu wykroczenia) w trybie
    > administracyjnym.

    Policja niech najpierw znajdzie sprawcę wykroczenia, udowodni mu winę i
    wtedy nakłada grzywnę. Tryb to już szczegół.

    Zasłanianie się amnezją to oczywiście skandal - każdy człowiek, powinien
    mieć pełne prawo powiedzieć że wie kto kierował pojazdem, ale w związku z
    tym że mogłoby to być osoba mu bliska, to on tego nie powie.

    A system prawny który przymusza ludzi do donoszenia gminnej (czy
    jakiejkolwiek) władzy na siebie lub swoich bliskich to największe dno jakie
    tylko można sobie wyobrazić.