  • Data: 2010-03-28 00:31:18
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" holst6$m54$...@i...gazeta.pl

    > Sięgnij do archiwum - znajdziesz sporo więcej "rewelacji" tego samego autorstwa :)

    I już wiadomo, dlaczego wiadoma kobieta wykrwawiała się niemal na oczach lekarza...

    Wiadomość o porodzie podało polskie radio -- właśnie wracałem z Andrzejek
    przygotowanych przez szefa salonu Volvo... Ale Polak to dureń, który nie
    uwierzy, póki nie oberwie belką po swojej głowie. :)

    Smoki (to do innego przygłupa) także były wtedy, gdy bawiono się wcześniakami
    wyciągniętymi z inkubatorów? :)

    Podano gdzie, kiedy (o której godzinie) i inne szczegóły ,,porodu''.

    A palenie noworodków piecu (TV) czy wyrzucanie na śmietniki
    lub zjadanie -- to tez okołosmokowe opowieści? :)

    -=-

    Tak naprawdę wierzycie w to, co podają media, ale wolicie udawać, iż nie wierzycie.

    -=-

    Dzieci przyznały się, że widziały, jak ich kolega tonie, ale bały się, wiec
    nie udzieliły mu pomocy... Także wolały wbić się w świat z baśni, udać
    zatroskanych losem kolegi, a próby wyjaśnienia, iż poszukiwany utonął
    na ich oczach -- kwitowali ,,smokami''...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'