  • Data: 2010-03-28 00:23:12
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek V" holnoc$nms$...@a...news.neostrada.pl

    > Na to też ;)

    No to uważaj, bo po jednym lub dwóch trafisz za kratki. ;)
    Już lepiej udawać, że teściowa była ciężka i raz za razem upadał na ten nóż... ;)
    Ale czy ja wiem -- IMO w wariatkowie nie jest lepiej niż za kratkami. :)
    Już raczej lepszym rozwiązaniem jest ,,nieposiadanie'' teściowej. :)

    Ktoś zauważył (wśród bankierów) że to są nowoczesne małżeństwa -- bezteściowe. :)
    (i bezobrączkowe)

    -- Dlaczego nie pojechałeś do Wilna, choć
    nawet pod granicą zatankowałeś do pełna?
    -- Bo bałem się teściowych...
    -- ??
    -- W wyobraźni zobaczyłem masę teściowych
    przeklinających pod obrazem Marki Boskiej
    Ostrobramskiej swoje synowe... :)

    Jeśli wyleczę płucka, spróbuję ponownie...
    Zawsze mnie tam ciągnęło. :) Teraz to takie
    proste -- tylko trzeba doprowadzić zdrowie do porządku... :)

    Zasięg S40 jest mizerny -- miał palić 4 litry ON na setkę
    przy delikatnej jeździe, a palić potrafi 10 litrów ON na
    setkę. :) Panna Mercedes miała w trasie około 800 km zasięgu...

    S40 to samochód miejski!!! Do tras tak sobie nadaje się!
    W zasadzie trzeba go stale tankować!!! :) Na dodatek przedwczesne
    kupno zaowocowało zbyt dużym kosztem i bezkratkowością, co jeszcze
    mocniej bije po kieszeni... :) Gdybym kupił ze 2 miesiące później,
    zapłaciłbym o jakieś 3 tysiące mniej (za taki sam samochód lub
    nawet nieco lepszy) a nieco drożej mógłbym kupić okratowany... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'