  • Data: 2010-11-22 09:45:57
    Temat: Re: Nie umiem robić zdjęć, czy też...?
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    JD napisał(a):

    > Dobrze, że dałeś ten uśmieszek na końcu, ale nie jest on całkowicie żartem,
    > pod warunkiem, że punkt e) uzupełnimy o a) lub c) lub d) :-)

    Moje nieliczne podejścia do rejestracji zachodu słońca na slajdzie
    pokazały, że wcale niekoniecznie. Mam kolorowe niebo, mam
    żółtopomarańczowe słońce i mam szczegóły w głębokich cieniach. I przede
    wszystkim bardzo spektakularne połączenia jednego z drugim.

    Tak więc uśmieszek był jedynie dla zmiękczenia mojej wypowiedzi, żeby
    nie wywoływać flejma analog vs. cyfra.
    :-)

    W każdym razie do takiego motywy jak w wątku, to ja bym wybrał właśnie
    slajd.
    --
    Mirek