  • 51. Data: 2002-05-08 21:07:53
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote in
    news:abbmt7.3vud9if.1@sloth.hell.pl:

    > To o czym pisałeś w miejscu podkreślonym?

    Pisalem o tym, ze firma placi za serwer, feedy, prace adminow. A
    userzy korzystaja za free. Niemozliwe? A jakby taki biznes zalozylo
    konsorcjum polskich ISP? Tylko, czy oni sie potrafia dogadac? Chyba
    nie... Nawet NIC (sic!) nie zdolali uruchomic :-) No nie, nic
    uruchomili...

    Wlasnie przeczytalem w interii, ze wleczemy sie w ogonie krajow Europy
    w zakresie technologii informatycznych.

    Nic dziwnego, u nas TS robi za technologie.

    Chyba gonie w pietke :-)

    Maciek

  • 52. Data: 2002-05-08 21:36:53
    Od: Michal Zalewski <l...@e...pl>

    On Wed, 8 May 2002, Plonk wrote:

    > ďťż BLOCKQUOTE { COLOR: green } BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE { COLOR: red }
    > BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE { COLOR: orange } BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE
    > BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE { COLOR: gray } :link { TEXT-DECORATION: none }

    > ??? Jasne ... wyjaĹ^Űnisz nam to bliĹźej ? Nie masz ustawowo i odgĂłrnie
    > okreĹ^Űlonego zapewnienia o

    Czemu to cosio przeszlo moderatora?:0

    _
    Michal Zalewski [l...@b...bindview.com] [security]
    [http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
    =-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
    http://lcamtuf.coredump.cx/photo/

  • 53. Data: 2002-05-09 14:41:10
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Jarek Hirny wrote:

    > W tym momencie Onet i Vogel rozpłynął się w obłoczku logiki.

    Ogólnodostępne to one nie są... Trzeba się gdzieś tam zapisywać o ile
    pamiętam.

    > E tam.

    Jakoś nie widzę nierozrywkowych zastosowań w praktyce. Może za słabo
    patrzyłem, niewykluczone, IRC mnie nie podnieca tak jak niektórych tutaj.

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 54. Data: 2002-05-09 14:41:32
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Says who?

    Sez me.

    Gdzie bym nie zajrzał na ircu, to albo wojna albo klub wzajemnej
    adoracji. To i przestałem zaglądać od pewnego czasu.

  • 55. Data: 2002-05-09 14:41:50
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Proteus wrote:

    > Nie. Moderator sam ustala swoje tempo pracy. Skoro nie może częściej niż to
    > robi, to znaczy że nie może. Koniec.

    To może... co za straszny pomysł... przestanie być moderatorem? O ile
    wiem nie przykuto go łańcuchem do klawiatury i nie stoi nad nim facet z
    batem wydający rytmicznie okrzyki "Moderuj! Moderuj! Bo przywalę!".

    > 1. Z tego co widzę, to Piotr dobrze wykonuje swoją pracę.
    > 2. Może Piotr nie ma ochoty moderować, a robi to ponieważ nie znalazł się
    > nikt na tyle kompetentny, chętny do tej niewdzięcznej roboty i dysponujący
    > odpowiednią ilością wolnego czasu, by mógł go zastąpić?

    To któregoś dnia mógłby, w czasie być może krótszym niż przeczytanie
    czekających postów, napisać skrypt do automoderacji - wycinający to
    czego się niektórzy tak brzydzą (czyli expierda i konkursy pingów).

    To nie jest IMAO taka wielka sztuka...

    > Zatrudnij go na etat, opłać należycie, to wtedy będziesz mógł mieć jakieś
    > roszczenia i wymagania (oczywiście w godzinach pracy).
    > I _wtedy_ będziesz mógł odsyłać ludzi do łopaty.
    > Teraz twoje roszczenia są troszkę śmieszne.

    Niech sobie wraca do pisania k-linii na podskakujących ircowników.

  • 56. Data: 2002-05-09 14:41:58
    Od: "ananke" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Zalewski" <l...@e...pl> napisał w wiadomości
    s.pl...

    > Czemu to cosio przeszlo moderatora?:0

    Pewnie używa HTML-owego newsreadera i jak zobaczył
    takie śliczne kolorki, to nie mógł się powstrzymać więc
    puścił na grupę ;)

    pozdrawiam,
    ananke

  • 57. Data: 2002-05-09 14:42:03
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl>

    Więc Tue, 7 May 2002 21:58:46 +0000 (UTC),
    Robert <r...@p...onet.pl> pisze:

    > ???
    > Jasne ... wyjaśnisz nam to bliżej ?

    Jakim 'nam'? To Ty nie rozumiesz.

    Gwarantuje Ci ktoś dostęp? Teraz włącz mózg.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <

  • 58. Data: 2002-05-09 14:42:53
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Wed, 8 May 2002 21:07:53 +0000 (UTC), Maciek Uhlig
    <m...@u...edu.pl> wrote:
> [...]
    > userzy korzystaja za free. Niemozliwe? A jakby taki biznes zalozylo
    > konsorcjum polskich ISP? Tylko, czy oni sie potrafia dogadac? Chyba

    A po co konsorcjum polskich ISP dodatkowe obciążenie finansowe? Musiałoby
    ich zdrowo powalić.

    > nie... Nawet NIC (sic!) nie zdolali uruchomic :-) No nie, nic
    > uruchomili...
    >
    > Wlasnie przeczytalem w interii, ze wleczemy sie w ogonie krajow Europy
    > w zakresie technologii informatycznych.

    Od lat słyszę tego rodzaju bełkoty. Gdzie się nie obrócić, tam jesteśmy
    w tyle. Jedyne w czym przodujemy, to idiotyczne kompleksy.

    > Nic dziwnego, u nas TS robi za technologie.

    Coś straszliwie pomyliłeś.

    > Chyba gonie w pietke :-)

    Paweł Pluta

    --
    - Is life always like this or only when you're a child?
    - Always like this.

  • 59. Data: 2002-05-09 14:43:05
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Robert" <r...@p...onet.pl> wrote in

    > Właścicielami serwerów są
    > uczelnie państwowe (o tych tylko mówię) utrzymywane ze środków
    > publicznych. Środki te otrzymują na swoje działania statutowe,
    > czyli w dużym skrócie na kształcenie ludzi. Usenet, ircnet i inne
    > takie nie służą temu celowi.

    Z pewnoscia sluza albo moga sluzyc. Wszystko zalezy od tego, z jakiego
    fragmentu tresci korzysta uzytkownik.

    > Za serwery, łącza, prąd, płace
    > administratorów i sprzątaczek płaci pośrednio lub bezpośredni
    > budżet państwa. W związku z tym publiczne udostępnianie tych usług
    > na serwerach uczelnianych (które zostały kupione czasami za ciężkie
    > pieniądze podatników) jest NIELEGALNE.

    Z pewnoscia nie jest nielegalne udostepnianie pracownikom i studentom.
    Publiczne - za free - no, tu moznaby dyskutowac.

    Maciek

  • 60. Data: 2002-05-09 14:43:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl> wrote:
    > nie ma wiekszych bo firmy dostepowe wlasnie w takich proporcjach swiadcza uslugi
    domowym uzytkownikom

    Nie generalizuj. Znam mnóstwo firm oferujących dialupy, które mają swoje
    serwery news. To że Twoja firma nie ma, to Twój problem.

    --
    Przemysław Maciuszko