  • 1. Data: 2011-08-15 11:31:43
    Temat: [Nie]nagrywanie płyt.
    Od: "_THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cholera mnie bierze, od wielu lat kłopoty z nagrywaniem płyt, wiele
    nagrywarek i komputerów w międzyczasie.
    Dopiero co:
    Nagrywam obraz iso na płytkę Vivitar CD (notebookiem z napędem DVD RW Multi).
    Po nagraniu notebook nic nie widzi na tej płytce, stacjonarny nic nie widzi.
    Co więcej, ta nagrana płytka (boot CD z systemem) kompletnie "blokuje" obydwa
    napędy - komutery ruszają dopiero po otwarciu szuflady.
    Wkładam nagraną płytkę do innego notka (R41 z napedem Combo) i ten... widzi :-
    Co tam jedna płyta, ale te sytuacje zdarzają się notorycznie (ten sam obraz
    ISO nagrałem na CD-RW, efekt identyczny, co więcej trudno było usunąć
    nagranie czyli sformatować RW, bo jej rzekomo "nie było" w napedzie,
    szczęśliwie Nero pomógł) i od lat, w róznych konfiguracjach.
    Czy otrzymam radę "zmień zasilacz"??
    ;-)
    THX

  • 2. Data: 2011-08-15 11:49:32
    Temat: Re: [Nie]nagrywanie płyt.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-15 13:31, _THX wrote:
> [...]
    > nagranie czyli sformatować RW, bo jej rzekomo "nie było" w napedzie,
    > szczęśliwie Nero pomógł) i od lat, w róznych konfiguracjach.

    Myśle, że ktoś rzucił na Ciebie urok ;)

  • 3. Data: 2011-08-15 13:23:10
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "_THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Cholera mnie bierze, od wielu lat kłopoty z nagrywaniem płyt, wiele
    > nagrywarek i komputerów w międzyczasie.
    > Dopiero co:
    > Nagrywam obraz iso na płytkę Vivitar CD

    Może po prostu zacznij używać jakiś markowych nośników a nie wynalazków...

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-08-15 14:26:53
    Od: "_THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Samer markowe!!
    (przejęzyczyłem się, nie vivitar lecz Verbatim CD-R, to samo płytki Sony -
    najgorsze jak dla mnie - i TDK itp.).
    Najlepiej sprawował się u mnie dawny BASF (teraz Esperanza?) i niemarkowe
    właśnie.
    Ale syndrom, że zawartość na płycie było widać nie bezpośrednio po zapisie,
    lecz dopiero po kilkunastu-kilkudziesięciu minutach istnieje od lat.

    Nie wiem, czy to kwestia nośników, czy nagrywarek, czy czytników (skoro jeden
    napęd czyta, a inny nie), czy oprogramowania i do nagrywania i do odczytu.
    Czy np. do płytek CD lepiej stosować CD-only niż CD-DVD (combo bądź multi).
    THX

    ----

  • 5. Data: 2011-08-15 17:08:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011 14:26:53 +0000 (UTC), "_THX"
    <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Najlepiej sprawował się u mnie dawny BASF (teraz Esperanza?)

    Emtec

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-08-15 18:44:55
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    witaj w klubie, u mnie też każdą płytkę spierdoli...
    ostatnio testuję płytki przy nagrywaniu na prędkości 8x...
    jest lepiej...

  • 7. Data: 2011-08-15 20:04:59
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/08/2011 3:26 PM, _THX wrote:

    > Czy np. do płytek CD lepiej stosować CD-only niż CD-DVD (combo bądź multi).

    Od kilku lat to chyba bardziej sie oplaca trzymac dane na dyskach USB. Juz
    2 TB sa w przystepnej cenie.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org

  • 8. Data: 2011-08-15 21:20:55
    Od: "_THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Emtec (BASF).
    A Esperanza też bdb.

    -----

  • 9. Data: 2011-08-16 06:01:24
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    A ja wogóle nie moge nagrać płyty. Niby nagrywa ale nie moze zamknąc płyty.
    Tzn to zakanczanie płyty/sesji konczy się błędem.

  • 10. Data: 2011-08-16 06:31:19
    Od: "_THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Podobnie jak kupować w hipermarkecie.
    Ale często jest wygodniej pójść do osiedlowego sklepiku.
    I przy byle cyganie nie otwierac całego portfela z oszczędnościami życia.

    Nie raz nie dwa użyłbym zwykłej dyskietki, gdyby w nowy sprzęt był wbudowany
    czytnik (zewnętrzne floppy to już duzo zabawy, prawie jak pamięć taśmowa do
    Commodora ;)).
    A wielokrotnie dużą zaletą płyt jest, że generalnie nie da się zmienić lub
    wykasować nagranych danych.

    -----