  • 21. Data: 2011-10-04 09:36:41
    Temat: Re: Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > bo jak kable to jedynie BERU, a nie jakieś gówna wsadzasz i się dziwisz...

    Eee.. tam. Obecne auto ma kable JanMor i jest ok. W drugim poza krótką
    przygodą z jakimiś tanim producentem, zawsze były Bougicord (renówka szły na
    pierwszy montaż). Swego czasu Sierra najlepiej jeździła na Sentechu (kopułka
    i kable zawsze były mokre, bo tam nie ma żadnych osłon). Wszystko zależy jak
    trafisz. Możesz mieć super hiper kable a partia będzie wadliwa i będziesz
    klął. Podobnie jak ze świecami. Mam 3 elektrodowe Iskra , silnik 1.8 8V w
    lagunie. Mają już ponad 60tyś km za sobą (na LPG), wyglądają jak nowe i nie
    ma z nimi absolutnie żadnych problemów. Zresztą od wielu lat jeżdżę na Iskra
    i nie narzekam. Miałem też Bosch, NGK, Denso, Equiem i jakiś specjalnych
    różnic nie było. Kłopoty wynikały tylko i wyłącznie z jakiegoś
    zaśniedziałego styku albo nadłamanego kabelka.

    Pozdrawiam
    Rad

  • 22. Data: 2011-10-04 11:14:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-03 13:05, kamil pisze:

    > Zapytaj fanbojów Laguny. :>

    Rozwiń wypowiedź odnośnie renówkowych kart. A ja potem co nieco dopiszę.
    I znów się pokłócimy o to i owo, będzie zabawnie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2011-10-04 13:07:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Rozwiń wypowiedź odnośnie renówkowych kart. A ja potem co nieco dopiszę. I znów się
    pokłócimy o to i owo, będzie zabawnie. :P

    Ja tam nie wiem o renówkowych kartach, ale gdy przez 3 lata pada 5 cewek w megane...
    ;)

  • 24. Data: 2011-10-04 13:14:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 3 Paź, 15:33, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Ja miałem NGK i też były dobre.
    >
    > --
    > Części do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid
    =399697
    > Pozdrawiam
    > Lewis

    Ja do V6 założyłem NGK za ~150zł komplet w hurtowni (cena na warsztat)
    i nie narzekam - a wszyscy mówią i polecają do Forda tylko
    oryginały :) 10kkm już na gazu przejechałem i jest git :)

    Pozdrawiam !

  • 25. Data: 2011-10-04 13:14:38
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 3 Paź, 15:26, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > W nocy można sobie też obejrzeć jak iskierki chodzą po kablach ;-)
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai

    Ręką pojeździć po kabelaszkach to się poczuje :D

    Pozdrawiam !

  • 26. Data: 2011-10-04 13:17:19
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 2 Paź, 19:00, n...@o...pl wrote:

    > Miałem tak kiedyś w Civic-u. Kilka tygodni po stłuczce.
    > Okazało się, że w wyniku uderzenia pękła kopułka rozdzielacza. Rosa dostawała
    > się do wnętrza i po nocy był problem.
    > Ogólnie trzeba szukać w elektryce WN.
    > Może nieszczelna cewka, złącze, kopułka itp.
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian

    W garbusach zawsze po myciu silnika dostawałem rozkaz od ojca - jazda
    na jazdę próbną :)
    Po jeździe próbnej, zawsze kopułka była zdejmowana i wnętrze suszone/
    wycierane szmatą, czasem trzeba było sprężonym dmuchnąć we wnętrze
    aparatu :)

    Pozdrawiam !