eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnikaRe: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.etla.org!aioe.org!feeder5.feed.usenet.farm!feed.usen
    et.farm!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <20200417164927.008fc0f1@mateusz> <r7jv2s$8kr$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <5979978491$20200420150959@squadack.com>
    <r7mods$r4$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <r7msr0$410$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9f064d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5ea043e3$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7pkee$2f2$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 22 Apr 2020 20:41:28 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <r7pkee$2f2$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <5ea08fd9$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1587580889 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17364 80.53.118.49:59255
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676813
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-22 o 16:30, viktorius pisze:
    > W dniu 2020-04-22 o 15:17, cef pisze:
    >> W dniu 2020-04-22 o 00:50, viktorius pisze:
    >>> W dniu 2020-04-21 o 16:42, cef pisze:
    >>
    >>>>> To był jedyny przypadek przeskoczenia paska, jaki znam, i to u mnie.
    >>>>
    >>>> A jaki jest ten mit o sparciałym pasku?
    >>>
    >>> Nigdy nie miałem sparciałego paska, zaolejony tak, ale żeby strzępy z
    >>> niego szły, czy guma była popękana to nie. Nawet wtedy gdy
    >>> przeskoczył, to nie było po nim widać nic. Zęby w porządku, zero
    >>> spękań. Poszedł oczywiście do wymiany, razem z całym silnikiem.
    >>
    >>
    >> Jak już tak dokładnie potrafisz opisać pasek, to sprawdź jeszcze raz
    >> dokładniej
    >> jak jest skonstruowany rozrząd - a w zasadzie sam obieg paska -
    >> jakie duże są odstępy pomiędzy i jaka jest jaka wysokość zębów
    >> i opisz jak wg Ciebie technicznie było to możliwe, że przeskoczył.
    >> Napisz czy przysunęły się koła czy pasek się wydłużył i czekał
    >> aż przemieści się o pewien kąt na jednym kole, żeby zazębić się
    >> nieprawidłowo
    >>   z drugim. Czy się po prostu zerwał.
    >>
    >
    > Rozrząd jest tam taki: małe koło na wale, 2x większe koła na wałku
    > rozrządu i pompie wtryskowej, napinacz.
    > Pompa wody napędzana z paska klinowego, żadnych dodatkowych rolek.
    > Silnik miał połamane zawory i dziurę w tłoku, była kolizja. Po zdjęciu
    > osłony rozrządu widać, że koła nie zgrywają sie na punktach. Silnik był
    > zablokowany, a dzień wcześniej pracował prawidłowo. Nawet rano,
    > akumulator był w stanie nim kręcić. Czyli musiało przeskoczyć podczas
    > ciągania go na lince.
    > Pasek cały, nic na to nie poradzę, że obalam twoje zasady, że musiał się
    > w jakiś sposób zniszczyć.
    > Może był lużny, może chwilowe naprężenia go tak dojechały, że jednak
    > udało mu się jednak przeskoczyć. Faktem jest że pasek był na swoim
    > miejscu i po zdjęciu nie wykazywał żadnych oznak fizycznego uszkodzenia.

    Nic nie musisz obalać.
    Napisz co wg Ciebie się stało, że nastąpiło takie przemieszczenie.
    No chyba, że nie drążymy i zakładamy, że to był cud.
    Ale skoro już mamy tę osobę, której pasek przeskoczył, to warto podrążyć.
    Może był luźny a jak nie był (skoro był sprawny) to jak do tego doszło,
    że koło go przegoniło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: