eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnika › Re: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.am
    s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
    da.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <20200417164927.008fc0f1@mateusz> <r7jv2s$8kr$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <5979978491$20200420150959@squadack.com>
    <r7mods$r4$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <r7msr0$410$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9f064d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 22 Apr 2020 15:17:22 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5ea043e3$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1587561443 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 80.53.118.49:56738
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676786
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-22 o 00:50, viktorius pisze:
    > W dniu 2020-04-21 o 16:42, cef pisze:

    >>> To był jedyny przypadek przeskoczenia paska, jaki znam, i to u mnie.
    >>
    >> A jaki jest ten mit o sparciałym pasku?
    >
    > Nigdy nie miałem sparciałego paska, zaolejony tak, ale żeby strzępy z
    > niego szły, czy guma była popękana to nie. Nawet wtedy gdy przeskoczył,
    > to nie było po nim widać nic. Zęby w porządku, zero spękań. Poszedł
    > oczywiście do wymiany, razem z całym silnikiem.


    Jak już tak dokładnie potrafisz opisać pasek, to sprawdź jeszcze raz
    dokładniej
    jak jest skonstruowany rozrząd - a w zasadzie sam obieg paska -
    jakie duże są odstępy pomiędzy i jaka jest jaka wysokość zębów
    i opisz jak wg Ciebie technicznie było to możliwe, że przeskoczył.
    Napisz czy przysunęły się koła czy pasek się wydłużył i czekał
    aż przemieści się o pewien kąt na jednym kole, żeby zazębić się
    nieprawidłowo
    z drugim. Czy się po prostu zerwał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: