-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.am
s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
da.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<20200417164927.008fc0f1@mateusz> <r7jv2s$8kr$1$Bellini@news.chmurka.net>
<5979978491$20200420150959@squadack.com>
<r7mods$r4$1$Bellini@news.chmurka.net>
<r7msr0$410$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5e9f064d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Wed, 22 Apr 2020 15:17:22 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5ea043e3$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1587561443 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 80.53.118.49:56738
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676786
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-04-22 o 00:50, viktorius pisze:
> W dniu 2020-04-21 o 16:42, cef pisze:
>>> To był jedyny przypadek przeskoczenia paska, jaki znam, i to u mnie.
>>
>> A jaki jest ten mit o sparciałym pasku?
>
> Nigdy nie miałem sparciałego paska, zaolejony tak, ale żeby strzępy z
> niego szły, czy guma była popękana to nie. Nawet wtedy gdy przeskoczył,
> to nie było po nim widać nic. Zęby w porządku, zero spękań. Poszedł
> oczywiście do wymiany, razem z całym silnikiem.
Jak już tak dokładnie potrafisz opisać pasek, to sprawdź jeszcze raz
dokładniej
jak jest skonstruowany rozrząd - a w zasadzie sam obieg paska -
jakie duże są odstępy pomiędzy i jaka jest jaka wysokość zębów
i opisz jak wg Ciebie technicznie było to możliwe, że przeskoczył.
Napisz czy przysunęły się koła czy pasek się wydłużył i czekał
aż przemieści się o pewien kąt na jednym kole, żeby zazębić się
nieprawidłowo
z drugim. Czy się po prostu zerwał.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.20 15:49 ąćęłńóśźż
- 22.04.20 16:30 viktorius
- 22.04.20 20:41 cef
- 24.04.20 11:48 viktorius
- 24.04.20 16:59 Budzik
- 24.04.20 23:41 Grzegorz Tomczyk
- 25.04.20 21:48 viktorius
- 29.04.20 17:57 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=