eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnika › Re: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Date: Tue, 21 Apr 2020 15:18:16 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r7mrqn$3b0$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b41b$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b657$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9becbc$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7k1m6$a5v$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9dbf1e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7m2l8$imh$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9e9f4c$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7m8vf$mib$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9ed111$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9edfd7$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 21 Apr 2020 13:18:15 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="3424";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.6.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5e9edfd7$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676698
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-21 o 13:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5e9ed111$0$514$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 2020-04-21 o 09:56, viktorius pisze:
    >>>>> Zmierz gęstość elektrolitu w celach, to najlepszy sposób na
    >>>>> sprawdzenia stopnia ładowania akumulatora:
    >>>
    >>>> Jeśli wcześniej o tym pomyślisz i kupisz - nachodziwszy się -
    >>>> akumulator z korkami, a nie wszechobecny "bezobsługowy".
    >>>
    >>> Musiałeś zdradzać takie szczegóły? :P
    >
    > A o taki coraz trudniej.
    >
    Chyba do osobówek już niemożliwe jest kupienie aku z koreczkami.
    Nawet taki, najtańszy noname jest bezobsługowy, widać na górze kanaliki
    w których skrapla się woda i wraca do elektrolitu:
    https://www.norauto.pl/p/akumulator-1-cena-19-60-ah-
    540-a-l--902422.html


    >> Mierzenie gęstości to dla fanatyków zabawy w naprawianie.
    >> Ja to robię tak jak opisał Cavallino - dojeżdżam do sklepu
    >> i tam juz mają sprzęt i trochę wiedzy, żeby zdecydować.
    >
    > W supermarkecie nie maja :-)
    >
    > Poza tym zeby dojechac, to trzeba auto uruchomic, a wtedy moze sie
    > okazac, ze akumulator juz dziala, bez diagnozy :-)
    >
    Gdy temp jak obecnie i silnik sprawny, pali od pierwszego, to aku może
    być nawet trup. Gram energii w nim wystarczy żeby zakręcić pół obrotu.
    Gorzej jak postoi, co w erze siedzenia w domu jest teraz możliwe. Nie
    jest codziennie doładowywany podczas jazdy, to i mamy wątek o wymianie
    aku na wiosnę, a nie jak zwykle -> jesienią :)

    > I tu sie przydaje prostownik (lub kable), troche wiedzy i woltomierz ...
    >

    ...i grupa PMS :)

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: