eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnikaRe: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.unit0.net!news.mixmin
    .net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b41b$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e99b657$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9becbc$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c05a7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e9c5efc$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200419163937.51f6cf95@mateusz>
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Sun, 19 Apr 2020 17:36:52 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <20200419163937.51f6cf95@mateusz>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <5e9c7014$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.141.28
    X-Trace: 1587310612 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 547 83.7.141.28:50918
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676487
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.04.2020 o 16:39, Mateusz Viste pisze:

    > Wspomniany TOYA zdaje
    > się spełniać te warunki, a w opisie znalezionym w internecie czytam
    > "posiada transformator toroidalny (...) waga 1.5 kg" - brzmi zupełnie
    > dobrze.

    Świergolisz (eufemizm) jak nie przymierzając inny szpec internetowy
    od wszystkiego, Zenek. Posiadanie transformatora - nawet toroidalnego -
    nie świadczy, że jest to zwykły prostownik, bez automatyki. Każdy
    prostownik automagiczny ma transformator, ze względów bezpieczeństwa -
    służy on do galwanicznego oddzielenia ustrojstwa od sieci 220 V.
    Napięcie 220 V można i bez transformatora obniżyć do np. 14,4 V
    (choćby opornikiem), ale w urządzeniach dla suwerena tego robić
    nie wolno, gdyż grozi śmiercią.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: