eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out › Re: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
    Date: Mon, 25 Jun 2012 21:09:46 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 21:51:42 +0100, Bronek Kozicki napisal:

    > niekoniecznie. Zależy od tego czy w ten sposób program robi się bardziej
    > zrozumiały, czy nie.

    Czy w ogóle jest zrozumiały to sprawdzę jutro, przewiduję drobne
    problemy. Łatwiej mi się czyta kod mieszczący się na dwóch ekranach
    niż rozsiany pomiędzy kilka metod w osobnej klasie. Kiedyś było może
    i odwrotnie, ale dzisiaj muszę, ehh, "ogarnąć", nawet wizualnie
    jeżeli widzę to jest łatwiej. Chyba lubię kształty.

    > no właśnie, dlaczego napisałeś "chcę ją podzielić" ? Mogę zgadywać że
    > przyczyna jest ta sama co zawsze - kod jest zbyt skomplikowany i w
    > związku z tym trudno jest go poprawiać. Ale, to mojej zgadywanie.
    > Prawdziwą przyczynę zapewne znasz sam.

    Trochę z natury skomplikowane, takie jest. Jeżeli coś uproszczę,
    to będzie to w rodzaju pośredniej struktury danych, której przygotowanie
    jest prostsze i użycie jest prostsze i złożoność daje się zakceptować.

    To mi nie przeszkadza, po prostu nie mogę z Javie zrobić tego samego co
    bym zrobił w C++. Taka obserwacja:
    w C++ nie muszę używać wszystkiego, ale mogę; w Javie dla mojego własnego
    bezpieczeństwa nie mogę mieć zwykłego goto, które dodatkowo po coś
    jest zarezerwowane jako słowo kluczowe.

    Edek