eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out › Re: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out
    Date: Mon, 25 Jun 2012 21:51:42 +0100
    From: Bronek Kozicki <b...@s...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    To: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Subject: Re: Nie mieszczę się w tym garniturku część 2: Java i parametry in/out

    On 25/06/2012 20:41, Edek Pienkowski wrote:

    > Powiedz od razu, że mam pisać klasy zamiast metod

    niekoniecznie. Zależy od tego czy w ten sposób program robi się bardziej
    zrozumiały, czy nie.

    > - jest takich metod
    > dobre kilka. I nie bardzo wiem, co miałbym upraszczać i dlaczego miałbym

    no właśnie, dlaczego napisałeś "chcę ją podzielić" ? Mogę zgadywać że
    przyczyna jest ta sama co zawsze - kod jest zbyt skomplikowany i w
    związku z tym trudno jest go poprawiać. Ale, to mojej zgadywanie.
    Prawdziwą przyczynę zapewne znasz sam.

    B.