  • 41. Data: 2020-08-27 17:17:33
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.08.2020 o 17:13, Michal Jankowski pisze:

    > Nie żeby coś, ale bilet rodzinny 2+2 Katowice-Gdańsk kosztuje 215 zł na
    Żeby było zabawniej, dla rodziny 2+3 jest taniej: 179 zł.

    MJ

  • 42. Data: 2020-08-27 17:31:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2020 16:16, Myjk wrote:
    > Thu, 27 Aug 2020 15:37:04 +0200, nadir

    > Po raz kolejny, to co piszesz to jest nielogiczna jest bzdura. Teraz ceny
    > prądu na ładowarkach są wysokie, bo ładowarka publiczna dużo kosztuje, a
    > która poprzez małą ilość pojazdów przez większość czasu stoi pusta, a więc
    > nie jest rentowna. Zwiększenie ilości EV zmniejszy ceny.

    Albo zwiekszy ze wzgledu na popyt. Jak biznes wyczuje, ze da sie na tym
    sensownie zarabiac to zaczna powstawac prywatne i cena jeszcze pojdzie w
    gore.

  • 43. Data: 2020-08-27 17:54:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2020 o 17:16, Myjk pisze:

> [...]
    > która poprzez małą ilość pojazdów przez większość czasu stoi pusta, a więc
    > nie jest rentowna. Zwiększenie ilości EV zmniejszy ceny.

    Mylisz się. W tej chwili się do nich dopłaca, ale w liczbach
    bezwzględnych mało. Jak się rozpowszechnia, to nawet jak procentowo
    dopłacanie będzie mniejsze, to w liczbach bezwzględnych będzie większe.

    No i nie myślisz chyba że państwo zrezygnuje z akcyzy z paliwa.
    Optymistycznie baterie będą wymieniane a ładowanie pokątne ścigane jak
    bimbrownictwo. Pestymistyczne dojebią na prąd po całości i za elektryki
    będziesz płacił mając go czy nie...

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-08-27 18:03:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2020 o 17:17, Michal Jankowski pisze:

    > Żeby było zabawniej, dla rodziny 2+3 jest taniej: 179 zł.

    Tak czytam ten wątek i wychodzi mi na to, że elektryki mają w chuj zalet.

    Zaleta 1 - można ladować w domu ze zwykłego gniazdka.
    Zaleta 2 - ładuje się z niego słabo, więc dużo dobowo nie pojeżdzisz.
    Zaleta 3 - jeżdzisz mało bo dużo się nie da więc jest tanio
    (przynajmniej za paliwo)
    Zaleta 4 - ma mały zasięg, więc się będziesz dużo i zdrowo odżywiał w
    przydrożnych knajpach,
    Zaleta 5 - jak nie lubisz wpierdalać 5 schabowych w drodze z gór nad
    morze, to możesz za zaoszczędzone na schabowszczaku pieniądze pojechać
    pociągiem.
    Zaleta 6 - ponieważ gdziekowlwiek poza miasto będziesz jeździł hulajnogą
    do tramwaju a potem na dworzec i w drugą mańkę, to smochod będzie miał
    niski przebieg i łatwiej go sprzedać.
    Zaleta 7 - nie musisz kupować nart, wózków dla dzieci, rowerów i innych
    szpejów bo i tak nie wejdą na hulajnogę, żeby zawieźć je tramwajem do
    pociągu.
    Zaleta 8 - dzieciaki krócej raczkują bo nie nadążają za hulajnogą którą
    nie wieziesz wozka, którego nie kupiłeś i mają mniej dziur na kolanach -
    spodnie na dłużej starczą.
    Zaleta 9 - albo i nie bo już wystarczy tych zalet - jeszcze ludziki się
    dowiedzą zaczną kupować i każdy schabowy w drodze nad morze będzie trwał
    dwa dni...

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-08-27 18:17:48
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-08-2020 o 13:39, collie pisze:

    > No tu już, dawaj taki dworzec w Warszawie, gdzie jest darmowy parking,
    > może i mnie się przyda. Suwerenie ze Ściany Wschodniej*.

    Czy może być przystanek kolejowy?

    yabba

  • 46. Data: 2020-08-27 18:20:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2020 o 18:17, yabba pisze:

    > Czy może być przystanek kolejowy?

    Tylko zdałoby się taki z którego iceki jeżdzą.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-08-27 18:23:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-27 15:44, Jacek Maciejewski wrote:

    > Dlatego nie opłaca się dziś mieć samochodu. I bym nie miał ale raz czy
    > dwa do roku muszę przewieźć łódkę na Mazury/inną wodę a tego koleją nie
    > zrobię. Całą resztę wynajmuję na miejscu :)
    > (Dlaczego nie łódki? Bo drugiej takiej w Polsce nie ma :)

    Cargo.

  • 48. Data: 2020-08-27 18:55:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Pieprzysz głupoty. Rowery się wynajmuje na miejscu. Tonę gratów zostawia
    > w domu. Wózek można wziąć, składany, po to żeby na nim przwieźć tą jedną
    > torbę co musi być. Dzieci popieprzają na nogach ten kawałek od bryki do
    > dworca, na zdrowie im wyjdzie.

    popatrz jaki ten świat dziwny. ja chcę jeździć na swoim, fajnym rowerze.
    jest lekki, dopasowany do mojej sylwetki, ma dobrze spasowane
    przełożenia. Dla mnie przesiadka na inny rower odbiera mi przyjemność z
    jazdy, bo jeżdżę dla rekreacji. dla Ciebie wynajęcie roweru, takiego co
    zawsze ma pod górkę to dobry pomysł. a ja wyobraź sobie dostrzegam
    niewielką różnice, pomiędzy starym, ale sprawnym samochodem, a nowym.
    nie mówię tu o względach estetycznych, tylko o tym że fotele są podobne,
    silnik robi miarowo brum brum, klima działa. to i to auto pociągnie
    spoko 140, choć ja pojadę raczej nie więcej niż 120km/h. I jak ktoś na
    siłę miesza z błotem mojego citoena który de facto jest dupowozem, to
    jest dobrze, a Ty teraz nie widzisz różnicy pomiędzy dobrym (nie drogim)
    rowerem a wypożyczonym? To powiem Ci więcej. Dużo ludzi wiozących
    rowery, jedzie w takie miejsca gdzie psy dupą szczekają. tam gdzie są
    puste plaże, tam gdzie nikt nie musi autami zapierdzielać ile wlezie.
    Tym bardziej, co Tobie do tego co kto musi lub chce zabrać ze sobą na
    wczasy? Może wózek inwalidzki zabiorę? Może swój, może dziecka? A nie,
    zostawię, i powiem córce - zapierdzielaj na nogach bo jakiś facet na
    grupie dyskusyjnej twierdzi ze to dla zdrowia.
    Ogarnicje się "szczekacze". Inni ludzie mają prawo mieć inny punkt
    widzenia. mogą mieć inne pragnienia i potrzeby. mocno nie powinni ich
    uzasadniać oszukanymi wyliczniami, ale jak chcą, niech kłamią. żal mi
    ich rodzin nic więcej

    ToMasz

  • 49. Data: 2020-08-27 18:55:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.08.2020 o 14:30, Cavallino pisze:

    > Widzę że grubo przesadziłem - wypierdzianego tak jak Twój smrodowóz
    > można kupić i za 5 tys....
    cieszę się że się ze mną zgodziłeś.

    ToMasz

  • 50. Data: 2020-08-27 19:08:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 27.08.2020 o 18:17, yabba napisał:

    > Czy może być przystanek kolejowy?

    Może być. Taki, przy którym zatrzymują się wte i wewte dalekobieżne,
    bo o nich tu mowa, jeśliś tego do tej pory nie zauważył. Przystanek
    jak nie przymierzając we Włoszczowej. Jeżeli nazywasz się Gosiewski.