  • 141. Data: 2020-09-04 07:45:27
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-09-2020 o 01:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    amochodow-elektrycznych-sie-konczy-ile-zaplacimy/

    > Przy czym z wymienionych tam kilku sieci tylko jedna nie jest
    > "półpaństwowa".
    > Wiec "rzad dał", ale przed wyyborami :-)
    >
    > No i jeszcze GreenWay tam wspomniana - cos Cavallino pisal, ze mozna tam
    > drogo naładować, lub z darmo ?

    Greenway jest drogi, nie za darmo.
    Co najwyżej kiedyś obsługiwał ładowarki niektórych sklepów - te były
    darmowe, ale już nie są (np. Ikea).

  • 142. Data: 2020-09-04 07:47:50
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ile jest tych darmowych ładowarek w Polsce? Bo nie mogę jakoś znaleźć.

    okolo 700 w Niemczech ale nie sa to ladowarki komercyjnych operatorow tylko sieci
    handlowych ktore chca przyciagnac klientow

    https://www.stromauskunft.de/blog/tipps/gratis-strom
    -hier-laden-e-autos-noch-kostenlos/

    ceny ADAC

    ADAC e-Charge Tarif
    AC-Ladestationen 0,29 Euro / kWh* (0,2827 Euro/kWh***)
    DC-Ladestationen 0,39 Euro / kWh* (0,3802 Euro/kWh***)

  • 143. Data: 2020-09-04 16:47:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-03 15:46, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup
    > On 2020-08-30 11:32, Myjk wrote:
    > [...]
    >
    > Drewno. Bo kopaliny to odkad zaczeli kopac, i to dosc gleboko, wiec
    > raczej od niedawna.
    > Drewno jest odnawialne ... prawie, bo jak sie wytnie za duzo drzew, to
    > potem drewna nie bedzie ...
    >
    > Ale drewno smog chyba tez generuje.

    To rzadziej pogniska palić.

  • 144. Data: 2020-09-04 17:47:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-03 o 11:56, Cavallino pisze:

    > Ważne że smrodzi tam, gdzie jego smrodzenia nie chcemy.
    > Czyli przy ziemi i na terenach zamieszkanych, czym gęściej tym jego
    > smród większy.
    >
    > A elektryk odwrotnie.

    Może się przeprowadź :-)

  • 145. Data: 2020-09-04 18:37:38
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 03.09.2020 o 23:27, Cavallino pisze:

    > Zbyt dużo wagę przykładasz chyba do telewizji.

    > Chodzi rzecz jasna o korzystanie, a nie o urządzenie.

    Masz na myśli darmowe rozmowy przez telefon?
    Jakiś abonament za "komórke" za darmo?
    Rozmawianie przez internet przez komórkę mając internet za darmo?

    Wyjaśnij mi co to jest korzystanie za darmo, bo brzmi zachęcająco.

  • 146. Data: 2020-09-04 19:43:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-09-2020 o 18:37, robot pisze:

    > Masz na myśli darmowe rozmowy przez telefon?
    > Jakiś abonament za "komórke" za darmo?

    Tak.
    Zmieniając operatorów i umniejętnie wybierając oferty.

    Dla nowych masz dobre promocje, których nie mają stali użytkownicy.

    W ten sposób w tym roku za no limit na wszystko i sporo darmowych gb,
    dla 2 numerów, zapłaciłem coś koło 10 zł.

  • 147. Data: 2020-09-04 19:44:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-09-2020 o 17:47, cef pisze:

    > Może się przeprowadź :-)

    Ja tego problemu nie mam w miejscu zamieszkania, ale niestety mój
    pracodawca wymyślił sobie siedzibę w centrum dużego miasta.

  • 148. Data: 2020-09-04 20:43:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-04 o 19:44, Cavallino pisze:

    > Ja tego problemu nie mam w miejscu zamieszkania, ale niestety mój
    > pracodawca wymyślił sobie siedzibę w centrum dużego miasta.

    Możesz zmienić pracę :-)

  • 149. Data: 2020-09-04 21:29:33
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 04.09.2020 o 19:43, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > W ten sposób w tym roku za no limit na wszystko i sporo darmowych gb,
    > dla 2 numerów, zapłaciłem coś koło 10 zł.

    Wszystko jasne.
    Dzięki za szczerość Cavallino.

  • 150. Data: 2020-09-05 07:21:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-09-2020 o 20:43, cef pisze:

    > Możesz zmienić pracę :-)

    Ja mam zmienić pracę,żeby cebularze mogli sobie smrodzić starymi
    dieslami bez ograniczeń?
    Chyba nie tak to powinno wyglądać....