    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 4 Jun 2019 05:21:56 -0700 (PDT)
    <1...@g...com>
    <e...@g...com>
    <9...@g...com>
    <a...@g...com>
    <5cf64f41$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5cf65ac9$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 13:49:30 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > lodowka srednio powiedzmy 50W. Zamrazarka chyba podobnie ... zalezy
    > ile ich masz i po co tak duzo.

    Dwie. I przymierzam się do ich wymieniany na jedną większa

    > routery, ladowarki - raczej niewiele zuzywaja, po kilka W.
    Rejestrator, kamerki, oświetlenie zewnętrzne itp

    > Pompka co ... ogolnie niewielkiej mocy i pracuje tylko w zimie.
    Bodajże 40W na pierwszym biegu 80W na najwyższym
    Pracuje praktycznie non stop zimą na 2 biegu latem dla potrzeb grzania CWU na 1(ale
    tu nie non stop)

    > pralka nie tak znow duzo zuzywa, ale zalezy jak czesto pierzecie.
    > Zmywarka pewnie czesciej.

    Min 1 raz dziennie bo wszystkie posiłki jadamy i gotujemy w domu

    > No i ten telewizor stale wlaczony ... ale przeciez nie w nocy, nie w
    > dzien jak dzieci w szkole a rodzice w pracy ..

    Praktycznie wcale nie włączany. No może z 1godzinę dziennie średnio wyjdzie

    > U mnie w mieszkaniu tez sporo idzie, a przeciez zarowek juz nie mam
    > :-(

    Praktycznie wszystkie już żarówki i halogeny wymieniłem na ledy(dwa halogeny zostały
    mi w garażu i jeden pod wiata na zewnątrz. Jak się spalą to wymienią na led. Ale
    jakoś to zauważalnie rachunków nie obniżyło
    szacuję że na oświetlenie te 30zł miesięcznie idzie zima, latem pewnie mniej

    Ale ta w skrócie:
    Zmywarka ze 30zł pewnie
    indukcja 50-60zł
    lodówka-30zł
    Zamrażarki z 50zł
    Oświetlenie 20-30zł
    I już masz 200zł
    A jeszcze piekarnik, pralka, pompka co i reszta gadżetów itp więc gdzieś tam w
    powyższej wyliczance przeszacowałem zużycia