  • Data: 2019-06-04 13:32:53
    Temat: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 13:00:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > To za miesiac ?

    Dokładnie

    > Czy nie za duzo tego pradu ?

    Od kilku lat zużycie podobne w granicach 350kWh.
    Mniej więcej tyle wychodzi zużycia na przeciętny dom. Mam porównanie kilku innych
    osób i zeznają że bardzo podobne zużycie wychodzi.

    > Grzejesz cos w nocy czy kuchnia w weekend pracuej ?

    Jest to taryfa g12W więc wszystkie weekendy i święta przez cała dobę tańszy prąd
    Duża część zużycia jak sobie sprawdzałęm kiedyś to sprzęty pracujące non stop- pompki
    co/cwu, rutery, monitoring lodówka, zamrażarki itp.
    W weekendu dochodzi myjka(mycie podjazdu, aut) i często jakieś narzędzia typu
    pilarka, heblarka, czasami spawarka.

    > to jest 12kWh dziennie ... 500W ... dwa komputery non stop ? :-)
    Zamrażarki, pralka zmywarka, lodówka, piekarnik, indukcja...