  • Data: 2019-03-29 12:57:22
    Temat: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-28 o 13:59, d...@w...pl pisze:

> [...]
    8/venus-plus

    > I co, dajmy na to, że masz 100l - nagrzany jest, odkręcasz kran (a jeszcze lepiej
    dwa) na full gorącej i mierzysz - i przez 5 minut (przyjmując krany 10l/minutę) leci
    na tej samej temperaturze - a potem nagle skokowo robi się zimna?

    Skokowo nie da rady, nie "ułożysz" nowej wody warstwowo, bez wymieszania
    z ciepłą.
    Ale np mój zbiornik 80l, jak spuścisz z niego 20 litrów, to przy
    kolejnym odkręceniu kranu woda jest tak samo ciepła, jak za pierwszym.
    Nie czuć wpływu wymieszania się dolanej zimnej z tą, która pozostała
    nagrzana. Dlatego pisałem, że muszą być jakieś blokady zawirowania wody,
    że się dolewała, ale z ograniczonym mieszaniem.

    --
    viktorius